جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 12 دی 1395     
20 پروژه شهری در شرق پایتخت به زودی افتتاح می شود

به گزارش گروه اخبار مناطق 22 گانه شهرداری نیوز، شهردار منطقه 8، در دیدار صمیمی با نمازگزاران مسجد النبی (محله لشگر شرقی) از افتتاح 20 پروژه شهری در آینده ای نزدیک در شرق پایتخت خبر داد.

مهندس بهمن نوری در این دیدار صمیمانه که تعدادی از معاونین و مدیران منطقه حضور داشتند، با اشاره به  اینکه به زودی شهروندان شاهد افتتاح  20 پروژه فرهنگی،آموزشی، ورزشی و اجتماعی در جغرافیای منطقه 8 خواهند بود؛ گفت: 5 زمین چمن مصنوعی ،پایانه علم و صنعت، تقاطع امام علی (ع) جانبازان مجموعه ورزشی بزرگ آزادگان، مسجد خاتم الانبیاء(ع)، مسجد الساجدین ، مجموعه ورزشی دیهیم و ... از جمله پروژه های شاخص منطقه است که به زودی به بهره برداری خواهد رسید.

وی افزود: با توجه به این که تقاطع غیر همسطح بزرگراه امام علی (ع) به خیابان جانبازان به عنوان گلوگاه ورودی به مرکز شهر محسوب می شود با تکمیل این پروژه عمرانی ما دیگر نه تنها شاهد ترافیک نخواهیم بود بلکه درصد قابل توجهی از تصادفات در این محدودعه کاهش می یابد.

مهندس نوری با اشاره به اینکه خوشبختانه شهروندان نیز با مشارکت حداکثری، با شهرداری منطقه همکاری موثر و معنا دار دارند؛ گفت: شهروند مداری، اثربخشی و کارآمدی فعالیت ها، چابک سازی، تعامل با شورایاران، اخلاق مداری  و سرعت بخشی مورد تاکید شهردار تهران ، در ارائه خدمات به محلات 13 گانه؛ سر لوحه کار و تلاش خود قرار خواهیم داد.

وی با اشاره به انجام پروژه های عمرانی در سطح محدوده افزود: تکمیل پروژه های عمرانی ناتمام از اصلی ترین دغدغه های مدیریت شهری در سال جدید است که با افتتاح آنها شهروندان شاهد تحول در زمینه های مختلف اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و آموزشی خواهند بود.

مهندس نوری با اشاره به فعالیت های اجرایی با محوریت مساجد اظهار داشت: بر این باوریم که فعالیت های فرهنگی اجتماعی با رویکرد مسجد محوری می تواند نقش موثر تری در جامعه داشته باشد.

وی افزود: خادمان مردم در مدیریت شهری در پرتو حمایت و رهنمودهای دلسوزانه روحانیت منطقه توانسته اند در ارایه خدمت رسانی گام های اثر بخشی را بردارند.

شهردار منطقه 8، در ادامه با تاکید بر اهمیت بازیافت و تفکیک پسماند اظهار داشت: طرح تفکیک و زباله از مهم ترین طرح های مدیریت شهری است که  بایستی بیش از پیش شهروندان با فرهنگ بازیافت آشنا شده و از اسراف پرهیز کنند و این مقوله نیازمند آموزش مستمر در سطح محلات است.

وی با اشاره به اینکه حماسه 9 دی نقطه عطفی در تاریخ انقلاب بود تصریح کرد: 9 دی روز بزرگ در تاریخ انقلاب اسلامی است،روزی که ملت سرافراز ایران در تجمع بزرگ و میلیونی خود، استکبار جهانی را به زانو درآوردند و با حرکت خودجوش در دفاع از آرمانها و ارزشهای الهی به خیابان ها آمدند و بار دیگر به ولایت، لبیک گفتند.

لازم به ذکر است، در این دیدار نمازگزاران ضمن گفت و گو با شهردار منطقه؛مسائل و مشکلات خود را مطرح کردند، و مهندس نوری دستورات لازم برای رفع آن را صادر و پاسخگوی سوالات نمازگزاران بود.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: