جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 11 دی 1395     
با هدف بازسازی جداول قدیمی انجام شد:
اجرای 45 هزار مترطول جدول در محلات منطقه 15

به گزارش گروه اخبار مناطق 22 گانه شهرداری نیوز، معاون فنی و عمران شهرداری منطقه 15 از بازسازی بیش از 45 هزار مترطول جداول قدیمی در محلات منطقه طی 9 ماهه گذشته خبر داد.

علیرضا حلاجیان با اشاره به اجرای طرح های بالادست این منطقه که به منظور انتقال آبهای سطحی مناطق خود انجام می دهند و در پی آن آب های سطحی تجمیع و به این منطقه انتقال پیدا می کنند، افزود: در این راستا حوزه فنی و عمران منطقه به دلیل فرسوده شدن انهار و کانیو های محلی ضمن تغییر مقطع انهار، آنها را بازسازی و از شکل نهر به کانیو و بالعکس تغییر داده است.

وی در ادامه گفت: در این راستا 7600 مترطول جدول در خیابان های شهرزاد، 17 شهریور،  طیب، مینابی ، کوهستانی ، دربندی و ... در ناحیه یک و 7700   مترطول جدول در خیابان های اتابک ، ابراهیمی، مسلم  و ... اجرا شده است.

بنابر اظهارات حلاجیان اجرای حدود 4700  مترطول جدول در معابر کیانشهر و شهرک جمهوری ناحیه سه،  نزدیک به 12 هزار مترطول در معابر مشیریه، ورودی و خروجی خیابان بوعلی در ناحیه چهار و 900 مترطول جدول   در افسریه محوطه شهرک شهید بهشتی  و خیابان 15 متری دوم – بین خیابانهای  4 الی  11 در ناحیه پنج  و 8800 مترطول جدول در خیابان ترکاشوند، کوچه های مسگرآباد  و خیابان های نورعلی و کلهر به پایان رسیده است.

معاون فنی و عمرانی منطقه به اجرای بیش از 4100 مترطول جدول در نواحی حریم منطقه اشاره کرد و یادآور شد: جدولبندی خیابان های آزادی و شهید بهشتی در ناحیه قیامدشت و خیابان سبلان و پدافند هوایی در محله خاورشهر ناحیه هشت اجرا شده است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: