جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 11 دی 1395     
فراوان ترین نام برای دختران وپسران

خبرگزاری ایرنا: سخنگوی سازمان ثبت احوال،گفت: از ابتدای فروردین تا پایان آذر ماه امسال، 73 هزار و 746 ایرانی در داخل و خارج از کشور نام خود را تغییر دادند.

سیف الله ابوترابی افزود: این درحالی است که در مدت زمان مشابه سال گذشته 64 هزار و 94 ایرانی در داخل و خارج از کشور نسبت به تغییر نام خود اقدام کردند و بر این اساس تغییر نام در 9ماه امسال 15 درصد افزایش داشته است.

سخنگوی سازمان ثبت احوال گفت:تعداد تغییرات نام ایرانیان در 9ماهه امسال 9 هزار و 625 مورد بوده است.

او گفت: همچنین در 9 ماهه امسال 160هزار و 712 ایرانی شامل ایرانیان داخل کشور و ایرانیان مقیم خارج از کشور نام خانودگی خود را تغییر داده اند.

ابوترابی اعلام کرد: در سال گذشه در همین مدت 137 هزارو 499 ایرانی در داخل و خارج از کشور نام خانوادگی خود را تغییر دادند که امسال 17 درصد تغییر نام خانوادگی افزایش یافته است.

او گفت: تعداد تغییرات نام خانوادگی در 9 ماهه امسال 23هزار و 213 مورد بوده است.

ابوترابی در بخش دیگری از سخنانش گفت: فراوان ترین نام هایی که خانواده ها در9 ماهه امسال برای نوزادان دختر خود انتخاب کرده اند شامل،فاطمه ،زهرا ،زینب ،نازنین زهرا ،یسنا ،حلما ،باران ،فاطمه زهرا ،ریحانه و رها بوده است.

او گفت: همچنین فراوان ترین نام هایی که خانواده های ایرانی برای نوزادان پسرخود در 9ماهه امسال انتخاب کرده اند نیزشامل، امیر علی،محمد ،امیرحسین، ابوالفضل،علی ،حسین ،محمدطاها ،امیر عباس ،محمد حسین و امیرمحمد است.

تعداد جمعیت کشور بر اساس آخرین اعلام در ابتدای آذرماه امسال 80 میلیون 481هزار و 759 تن است.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: