جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 8 دی 1395     
مهمترین رسالت کارکنان شهرداری تهران تولید ثروت است

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی شهرداری نیوز، معاون توسعه منابع انسانی شهرداری تهران در جمع همكاران صندوق دخیره كاركنان شهرداری تهران بر اهمیت تامین معیشت كاركنان شهرداری تهران و ضرورت ورود این صندوق به تامین نیازهای معیشتی كاركنان تاکید کرد و گفت با تمام توان از مجموعه صندوق ذخیره كاركنان شهرداری حمایت خواهیم كرد و از تمامی ظرفیت های مدیریت شهری در جهت رسیدن به اهداف این صندوق و ارتقای معیشت كاركنان بهره خواهیم گرفت.

سید جعفر تشکری هاشمی با اشاره به اینكه باید در جهت نیل به اهدافمان مشكلات بزرگ را  از طریق تبدیل آنها به مسائل كوچك قابل حل و فصل کنیم گفت: بسیاری از مشكلات با كمی دقت، قابل ساده سازی است و می توان با نادیده گرفتن متغیرهای كم ارزش، راه حل های ساده كاربردی را تعریف و اجراء كرد.

وی تصریح كرد: زمانی می توانیم از موفقیت صندوق ذخیره كاركنان شهرداری تهران یاد كنیم كه كاركنان این صندوق با انرژی، پر نشاط و توانمند، در راستای تحقق اهداف این مجموعه قدم بر دارند.

تشكری هاشمی خطاب به كاركنان صندوق ذخیره كاركنان شهرداری تهران گفت: مهم ترین رسالت كاری شما، تولید ثروت و اصلی ترین فلسفه وجودی شما، تامین نیازهای همكاران شهرداری تهران و ایجاد امید در این عزیزان است و از این رو، از تك تك همكاران این مجموعه - از مدیرعامل و هيئت مدیره تا كارشناسان و كارمندان - انتظار داریم تا به عنوان یك تیم عملیاتی، با خلاقیت در كار و ارائه ایده های نو، در چهارچوب رسالت و ماموریت تعریف شده گام بر دارند.

وی تصریح كرد: اگرچه می پذیریم بعضی از كارها برای تولید ثروت زمانبر است اما اگر تمامی عوامل تاثیرگذار در تحقق این هدف، مهیا باشد اما عنصر تولید ثروت كه همانا كاركنان مجموعه و ایده پردازی های خلاقانه آنهاست پای كار نباشند، نمی توانیم ادعا كنیم موفقیت داشته ایم.

وی با تاكید بر اینكه در جایگاهی كه شما قرار دارید، معدل گیری از سرجمع عملكرد معنا و مفهوم ندارد و تك تك عملكردها باید از نمره بالایی برخوردار باشند، گفت: هر مجموعه باید به تنهایی رسالت اصلی خود را به درستی انجام داده و ماموریت های خود را به دقت تحقق بخشد و به این منظور، باید از تمامی ابزارها و راهكارهای موثر در جهت چگونگی تولید ثروت بهره بگیریم.

وی تصریح كرد: باید به عنوان تامین كننده معیشت همكاران در شهرداری تهران، در عین رعایت قانون و ضمن استفاده از ظرفیت های قانونی، موانع و مشكلات موجود را برطرف كنیم.

معتقدم در مسیر رسیدن به اهداف باید این موانع و مشكلات را هموار كنیم و پذیرای اعمال تغییرات به منظور توفیق در كار باشیم به عنوان مثال از اقدامات کم بازده اجتناب کنیم ، فعالیت های توانمند را به سمت موفقیت های موثر انتقال دهیم و در روند رشد و تعالی اهداف بهبود بخشیم .

معاون شهردار تهران تصریح كرد: هر اقدام و برنامه ای كه آغاز می كنیم، اگر با تدبیر و با الگوی مشخصی به موضوع ورود كنیم، در آن صورت می تواند به نمادی از موفقیت تبدیل شود و در عین حال، اگر نپخته و نسنحیده وارد عمل شویم، حتما با عدم موفقیت مواجه خواهیم شد و در نهایت به خودمان آسیب خواهیم زد.

معاون توسعه منابع انسانی شهرداری تهران تاكید كرد: بنا به دستور شهردار محترم تهران، اعلام می كنم با تمام توان از مجموعه صندوق ذخیره كاركنان شهرداری حمایت خواهیم كرد و از تمامی ظرفیت های مدیریت شهری در جهت رسیدن به اهداف این صندوق و ارتقای معیشت كاركنان بهره خواهیم گرفت.

وی با اشاره به اینكه توجه به نظام حمایتی ویژه در صندوق مورد تاكید است، تصریح كرد: به طور حتم این مجموعه باید با همكاری تك تك همكاران آن توسعه پیدا كند و در عین حال، از ظرفیت مشاوران خبره و كارشناسان مجرب نیز بهره خواهیم گرفت.

وی تصریح كرد: در صندوق باید هر روز با خلاقیت و ایده ای نو وارد عمل شویم و دست به دست هم، ضمن تولید افكار نو و بازتولید انرژی های تازه، موفقیت های اقتصادی جدید و موثری را رقم بزنیم.

وی در پایان تاكید كرد: با استفاده از توان همكاران همین مجموعه به عنوان بازوانی گره خورده و در عین حال متعهد و متخصص، اهداف صندوق ذخیره كاركنان شهرداری تهران را محقق خواهیم نمود.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: