جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 8 دی 1395     
شهردار منطقه 19 خبر داد:
تجهیز پارک ویژه معلولین منطقه 19به المان های شهری و ترافیکی

به گزارش گروه اخبار مناطق 22 گانه شهرداری نیوز، شهردار منطقه 19 از آماده سازی پارک باران و تجهیز آن به المانهای شهری و ترافیکی برای رفاه حال معلولین و جانبازان خبر داد.

پیمان قربانی با اشاره به تأکیدات شهردار تهران درخصوص مناسب سازی یک بوستان در هر منطقه برای تردد و استفاده معلولین گفت: در همین راستا بوستان باران در قالب اجرای اقدامات شهری، ترافیکی و عمرانی آماده سازی می شود.

وی با اشاره به تهیه المانهای شهری و وسایل تفریحی در این بوستان بیان کرد: به منظور تأمین اوقات فراغت معلولین و جانبازان 2 ست وسایل بدنسازی تهیه شده است که طی هفته جاری در آن نصب می شود. همچنین این بوستان طی روزهای آتی به یک ست وسیله بازی برای استفاده کودکان معلول و 50 نیمکت مجهز خواهد شد.

قربانی با اشاره به مشکلات معلولین در استفاده از محل آبخوریهای بوستان ادامه داد: به منظور استفاده بهتر از این امکانات نیز 6 آبخوری طرح دو لگنه برای جانبازان و معلولینی که از ویلچر استفاده می کنند پیش بینی شده است.

شهردار منطقه اظهار کرد: این بوستان مجهز به سرویسهای بهداشتی فرنگی است که برای سهولت دسترسی رمپ های منتهی به آنها ایجاد خواهد شد. ضمن اینکه جهت مسیرهای منتهی به امکانات تفریحی ورزشی پارک با نصب تابلوهای راهنما ویژه برای تردد راحت تر معلولین، جانیازان و نابینایان مشخص می شود. 

به گفته قربانی 5 ویلچر برای استفاده رایگان معلولین تهیه و مسیرهای ویژه نیز با استفاده از موزاییک های شیاری برای رفت و آمد نابینایان ایجاد خواهد شد.

علاوه براین اقدامات، پارکینگ اختصاصی برای پارک خودروهای معلولین در ضلع جنوبی پارک حاشیه بلوار شقایق احداث می شود.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: