جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 8 دی 1395     
قرارداد نهایی طرح نوسازی وانت بارهای فرسوده در انتظار امضا

به گزارش گروه محیط زیست شهرداری نیوز، مدیر کل حمل و نقل عمومی و ترافیک شهری با اشاره به طرح نوسازی وانت بارها گفت: ستاد مدیریت حمل و نقل سوخت در تعامل با وزارت صنعت، سازمان برنامه و بودجه، پلیس و اتحادیه صنفی اقدام به نوسازی ناوگان وانت باری کرده است.

امیر جعفرپور افزود: هنوز قراردادهای نهایی طرح نوسازی وانت بارهای فرسوده تنظیم نشده و به زودی پس از امضا نتایج قطعی آن به اطلاع شهروندان خواهد رسید.

وی در ادامه تصریح کرد: پروسه نوسازی وانت بارها تحت نظر مدیریت شهری نیست و از عهده آن خارج است البته این طرح شامل کلیه دارندگان وانت بارهایی که در صنوف مختلف فعالیت دارند می شود.

وی اظهار داشت: نوسازی وانت بارهای تحت پوشش شهرداری به صورت جداگانه ای انجام می شود و با تسهیلات متفاوتی در اختیار متقاضیان قرار می گیرد و پیش بینی می شود که دارندگان این خودروها به خوبی از طرح نوسازی استقبال نمایند.

وی خاطرنشان کرد: این طرح برای وانت بارهای سبک در نظر گرفته شده لذا وانت های نیسان و سنگین فعلا نمی توانند نسبت به ثبت نام در طرح و انجام جایگزینی اقدام کنند.

جعفرپور بیان کرد: بهبود وضعیت ناوگان حمل و نقل شهری و نوسازی وانت بارهای فرسوده گامی موثر در راستای کاهش میزان آلودگی هوا در کلان شهرها است و امیدواریم با انجام آن شاهد تقلیل حجم آلاینده ها باشیم.

وی افزود: فعلا هیچگونه برنامه ای برای تغییر شماره پلاک وانت بارهای نو ارائه نشده و به احتمال زیاد همان پلاک های قدیمی بر روی خودورهای جایگزین نصب شود.

رئیس هیات مدیره اتحادیه تاکسیرانی در پایان با اشاره به طرح نوسازی تاکسی های فرسوده اذعان داشت: پروسه نوسازی تاکسی های فرسوده از 12 بهمن ماه سال گذشته آغاز شده و تاکنون 40 هزار دستگاه تاکسی نوسازی شده اند و این جایگزینی تا پایان سال جاری به 60 هزار دستگاه خواهد رسید البته 30 هزار دستگاه از 90 هزار خودروی پیشنهاد شده برای جایگزینی مربوط به وانت بارها است و به زودی اجرایی می شود.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: