جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 8 دی 1395     
ارتقا سطح امکانات رفاهی کارمندان مترو

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری شهرداری نیوز، معاون منابع انسانی شرکت بهره برداری مترو تهران از ارتقا امکانات رفاهی کارکنان شرکت بهره برداری مترو تهران خبر داد.

مهدی یحیی‌پور صبح امروز در مراسم افتتاح سالن ورزشی ايستگاه گلشهر واقع در خط ۵ گفت: کارکنان مترو تهران شغل حساس و پراسترسی را برعهده دارند و این مورد ایجاب می‌کند که بیشتر به سلامتی آن‌ها توجه شود.

وی افزود: مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران بعد از بازدیدی که ماه گذشته از خوابگاه راهبران داشتند دستور دادند تا امکانات رفاهی این کارکنان افزایش پیدا کند که به صورت ویژه این دستور پیگیری و راهکارهای برای ارتقا سطح امکانات رفاهی خوابگاه راهبران در نظر گرفته شد.

معاون منابع انسانی شرکت بهره برداری مترو تهران با اشاره به اینکه امروز شاهد بازگشایی سالن ورزشی راهبران خط ۵ هستیم خاطر نشان کرد: این مجموعه به طور کامل تجهیز شده است.

یحیی‌پور با بیان اینکه در گام بعدی اقدامات رفاهی خوابگاه راهبران در پایانه مهرشهر هم ارتقا خواهد یافت افزود: سیاست شرکت توسعه امکانات رفاهی در تمام پایانه‌ها و خطوط است و در این راستا ایستگاه‌های مترو بررسی خواهند شد تا ایستگاه‌هایی که امکان استقرار تجهیزات رفاهی داشته باشند شناسایی و اقدامات لازم در آن‌ها صورت گیرد.

وی تصریح کرد: ما گام به گام با توجه به بودجه شرکت تجهیزات و امکانات رفاهی را ارتقا خواهیم داد.

معاون منابع انسانی شرکت بهره برداری مترو تهران با بیان اینکه ارتقا سرانه ورزش برای سایر کارکنان شرکت هم مورد توجه این معاونت است خاطرنشان کرد: با سازمان ورزش شهرداری تهران تفاهم نامه‌ای را امضا کردیم که براساس آن کارت‌هایی برای کارکنان شرکت و خانواده آن‌ها صادر شده تا از امکانات ورزشی سازمان شهرداری استفاده کنند.

یحیی‌پور در پایان خاطر نشان کرد: حدود دو هزار نفر از کارکنان شرکت ساکن استان البرز هستند و به همین خاطر مذاکره‌ای با شهرداری کرج انجام شد تا این کارکنان و خانواده آن‌ها بتوانند از سالن‌های ورزشی و رفاهی این شهر استفاده کنند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: