جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 8 دی 1395     
ساختمان جدید مرکز مطالعات ژئوتکنیک و مقاومت مصالح شهرداری تهران آماده بهره‌برداری شد

به گزارش گروه عمران شهری شهرداری نیوز، محمدرضا معماریان رئیس مرکز مطالعات ژئوتکنیک و مقاومت مصالح شهرداری تهران ضمن اعلام خبر فوق افزود: ساختمان جدید مرکز مطالعات ژئوتکنیک و مقاومت مصالح شهرداری تهران شامل مجموعه‌ای از ساختمان‌های آزمایشگاهی، اداری و جنبی است که در زمینی به مساحت 3400 مترمربع احداث شده است.

معماریان مجموع زیربنای فضاهای یادشده را 1380 مترمربع اعلام و اضافه کرد: بناهای فوق شامل یک ساختمان اصلی 2 طبقه با زیربنای 1100 متر مربع و 5 ساختمان آزمایشگاهی و جنبی است. ساختمان اصلی با بهره‌گیری از سیستم نوین LSF احداث شده است و در حالی که آزمایشگاه‌های بتن، زیرسازی و روسازی، مصالح، شیمی و مکانیک خاک در طبقه همکف این بنا جانمایی شده‌اند، بخش‌های اداری و کارشناسی، سالن غذاخوری، سالن اجتماعات، نمازخانه و سرویس‌های بهداشتی در طبقه اول قرار دارند.

وی ساختمان‌های جنبی این مرکز را ویژه استقرار آزمایشگاه‌های قیر و آسفالت، پست برق و دیزل ژنراتور، دفاتر پدافند غیرعامل و مدیریت بحران و واحد نگهبانی دانست و یادآور شد اجرای پروژه احداث ساختمان جدید مرکز ژئوتکنیک و مقاومت مصالح شهرداری تهران به دلیل بهره‌گیری از سازه‌های سبک LSF طی یک زمان‌بندی محدود 6 ماهه به ثمر نشسته است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: