جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 8 دی 1395     
حضور دادستان در اجرای طرح انضباط اجتماعی منطقه 15

به گزارش گروه اخبار مناطق 22 گانه شهرداری نیوز، طرح انضباط اجتماعی در منطقه 15 با حضور دادستان ناحیه 14 و نیروهای انتظامی شکل جدیدی به خود میگیرد.

انجمنی شهردار منطقه 15 با اعلام این خبر گفت:  این طرح با همکاری پلیس راهور و کلانتری در محله افسریه اجرایی شد و با حمایت شورایاری و اصناف و کسبه محله در 20 متری افسریه به خوبی به اجرا درآمده است.

دکتر انجمنی با اشاره به اینکه  در نظر داریم این طرح را در همه محلات منطقه 15 اجرایی کنیم، افزود: جلساتی با دادستان ناحیه 14 شهید محلاتی ، معاون اطلاعات سرکلانتر ی چهارم، رییس راهور منطقه و شورایاری محلات برگزار و در آن تدابیر لازم جهت چگونگی برخورد با تخلفات سد معبر اتخاذ شده است.

وی با اشاره به اینکه بیشتر وانت بارهای سدمعبری غیر بومی هستند، گفت : با اجرای این طرح، وانتی ها ی بومی که مشکل معیشت دارند شناسایی و با هماهنگی شورایاران در مکانی مناسب اسکان داده می شوند.

شهردار منطقه 15 در ادامه خاطر نشان کرد : کمیته اجرایی با حضور نمایندگان متولی و دادستانی به صورت مستمر تشکیل جلسه داده  و معضلات هر محله اختصاصی مطرح و پی گیری خواهد شد.

وی در پایان با توجه به حمایت های خوبی که دادستانی از اجرای این طرح داده است گفت:  این طرح تا رفع کامل سد معبر، شناسایی عوامل اخلالگر نظم و امنیت عمومی و ساماندهی نیازمندان واقعی تا پایان سال در تمام محلات منطقه 15 انجام می شود.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: