جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 7 دی 1395     
اولین خط متروی بدون راننده در هنگ کنگ افتتاح می شود

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، قطارهای بدون راننده ساخته شده توسط شرکتی محلی به زودی فعالیت خود را در خط متروی جدیدی در هنگ کنگ آغاز می کنند.

مدیر اجرایی Special Administrative Region در هنگ کنگ، Leung Chun-ying طی سخنرانی در مراسمی در ایستگاه Ocean Park از افتتاح خط South Island خبر داد.

دولت هنگ کنگ این پروژه ریلی 7 کیلومتری را در سال 2007 آغاز کرده بود. زمانی که این خط برای استفاده مسافران باز شود شبکه مترو را به سمت مناطق جنوبی کشیده و کمک می کند تا Special Administrative Region به 18 منطقه خود خدمات ریلی ارائه دهد.

ناوگانی از 10 قطار خودران بدون راننده در خط South Island فعالیت خواهند کرد که منطقه جنوبی را به خط کنونی Tsuen Wan و خط Island در Admiralty متصل می کند.

این قطارها با استفاده از تکنولوژی های ساخت بومی تولید شده اند. اولین قطار بدون راننده این خط در ماه مارس سال جاری در کارخانه ای در هنک گنگ ساخته شده است.

این خط اولین خط متروی کشور چین است که از قطارهای بدون راننده ساخت و تولید بومی بهره می برد. قطارهای بدون راننده در مقایسه با قطارهای متروی معمولی، دارای سیستم کنترل تمام اتوماتیک هستند.

سه خط مترو با قطارهای بدون راننده در گوانگژو، پکن و شانگهای ساخته شده اند اما مهندسان اعلام کرده اند که این قطارها همچنان نیازمند اپراتورهایی در کابین راهبر هستند، هم چنین این قطارها توسط شرکت های خارجی ساخته شده اند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: