جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 7 دی 1395     
مدیر فرهنگی هنری منطقه 11 خبر داد:
منطقه 11 با اجرای 162 برنامه میزبان شهروندان می شود

به گزارش گروه اخبار مناطق 22 گانه شهرداری نیوز، مدیر فرهنگی هنری منطقه 11 از اجرای 162 برنامه فرهنگی هنری در طول فصل زمستان برای شهروندان منطقه 11 خبر داد.

بهنام خادم مدیر فرهنگی هنری منطقه 11 و رییس فرهنگسرای رازی به تشریح برنامه های فصل زمستان منطقه 11 پرداخت و گفت: در فصل زمستان 53 عنوان برنامه با 162 اجرا در مراکز مختلف منطقه از جمله فرهنگسرای رازی، فرهنگسرای فناوری اطلاعات، خانه های فرهنگ ابوسعید، شیخ هادی و حر، کتابخانه ها و نگارخانه ها برگزار می شود.

وی گفت: این برنامه‌ها در قالب های مختلف از جمله: نشست، ایستگاه، مسابقه، مراسم، نمایشگاه، کارگاه، نمایش، دیدار و گردشگری است و  به گونه ای طراحی شده است تا همه اقشار و رده های مختلف سنی  بتوانند از آن بهره مند شوند.

رییس فرهنگسرای رازی به اجرای برنامه های متنوع فرهنگسرای رازی اشاره کرد و گفت: فرهنگسرای رازی 20 عنوان برنامه متنوع  را با 69 اجرا برگزار می کند. برخی از این برنامه ها عبارتند از "سینما محله " سلسله جلسات اکران و تحلیل فیلم های سینمایی روز کشور، تورگردشکری"منو ببر زیارت" به اماکن مذهبی و زیارتی ، جلسات بررسی موضوع و مسائل سیاسی روز با حضور کارشناسان این حوزه با عنوان" فرصت ها و تهدیدها"، سلسله نشست های بررسی آسیب های اجتماعی "خانواده متعادل"، ویژه برنامه دهه فجر(22 بهمن) با عنوان "یوم الله"، بازارچه خیریه " هوالرازق"،  نشست های ادبی" زیر آسمان شهر"، مسابقه عکاسی" پلانی از یک نما"، تجلیل از خانواده های  معظم شهدا و جانبازان منطقه 11 و  مراسم تجلیل از اساتید و شخصیت های مشهور با عنوان " زندگی به سبک بزرگان".

خادم به لزوم اجرای برنامه هایی برای فرهنگ سازی در حوزه فناوری اطلاعات پرداخت و گفت: امروزه استفاده خانواده ها از ابزارهای فناوری اطلاعات به خصوص فضای مجازی وعدم اطلاع آنان از تهدیدات و آسیب هایی که ممکن است در این فضا برای آنها به وجود بیاید، مسئولین فرهنگی را ملزم می کند تا با اجرای برنامه های تخصصی گامی هر چند کوچک در جهت آگاهی جامعه و ایجاد فرهنگ سازی در این زمینه داشته باشند. برنامه های "ورود ممنوع" با نگاه معرفی آسیب های رسانه برای دختران دبیرستانی به همت فرهنگسرای رازی و "نشست های تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات" با همین رویکرد در فرهنگسرای فناوری اطلاعات برگزار می شود.

وی افزود: جشنواره رباتیک دانش آموزی" فجر آفرینان" به مناسبت دهه مبارک فجر،  نشست های " مشاوره خانواده"، نمایش شاد و موزیکال "وروجک شهر ما"، نقد نکته های IT در سینما در نشست تخصصی"سینما و نکته های IT"، سلسله نشست های کانون ادبی قلم، تجلیل از سه شخصیت فرهنگی هنری با عنوان" روز فرهنگ" با حضور مسئولان شهری و مدیران علمی و فرهنگی، نمایشگاه عکس" وقایع انقلاب" و نشست تخصصی" تاریخ خط و کتابت" با حضور اساتید مطرح این حوزه  نیز از جمله برنامه های اجرایی  فرهنگسرای فناوری اطلاعات در فصل زمستان است.

مدیر فرهنگی هنری منطقه 11 در پایان گفت: خانه های فرهنگ حر، ابوسعید و شیخ هادی، کتابخانه ها، نگارخانه ها، واحد آموزش و کانون های  تمام مراکز  منطقه با اجرای برنامه های مختلف در خدمت شهروندان می باشند.تمامی این برنامه ها بر اساس شاخص های 18 گانه طرح ها و اولویت های موضوعی برنامه های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران طراحی و اجرا می شود.                   

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: