جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 7 دی 1395     
معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه دو خبر داد :
اقدامات شهرداری منطقه 2 برای حفاظت از فضای سبز در فصل زمستان

به گزارش گروه اخبار مناطق 22 گانه شهرداری نیوز، معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه 2 گفت: اداره فضای سبز منطقه  هر ساله با فرارسیدن فصل سرد زمستان تدابیر ویژه ای را برای حفاظت از فضای سبز ، درختان و درختچه های پارك ها و بوستان های منطقه 2 انجام می دهد .

عباس صمدیان با اعلام این خبر گفت: با توجه به شرایط آب و هوایی و مراحل رشد گیاهان اعم از درخت، درختچه، گل و چمن در هر فصلی از سال عملیات خاصی برای كاشت و نگهداری آنها انجام می‌‏گیرد كه رشد بهینه گیاهان را تضمین می‌‏كند.

 وی در ادامه افزود : در فصل سرما كه گیاهان در استراحت و خواب زمستانی بوده و از رشد كمتری برخوردارند؛ عملیات ویژه این فصل در سطح منطقه دو اجرا می‌‏شود كه در دستور کار اداره فضای سبز منطقه قرار می گیرد و علاوه بر اجرای این اقدامات بر حسن اجرای این عملیات در نواحی نه گانه منطقه نظارت می‌‏كند.

صمدیان در پایان خاطر نشان کرد : هرس فصلی درختان و درختچه‌‏ها، حذف كنده‌‏های باقی‌‏مانده درختان، كاشت و جابجایی درخت و درختچه، طوقه چینی ، محافظت از گیاهان شامل برف تکانی از درختان و درختچه‌‏ها و حافظت از پیازها و كاشت نشاء‌‏های پاییزه، مراقبت از چمن هنگام نزول برف‌‏های سنگین، كنترل آفات و بیماری‌‏ها، زیر و روكردن و كوددهی خاك، از جمله اقدامات این اداره برای حفاظت از فضای سبز در فصل سرما است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: