جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 7 دی 1395     
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران تاکید کرد:
لزوم توسعه استفاده از فناوری‌های نوین بتنی در پروژه‌های عمرانی

به گزارش گروه عمران شهری شهرداری نیوز، روسازی معابر و ایستگاه‌های خطوط اتوبوس تندرو به زودی با استفاده از بتن غلتکی بهسازی می‌شود.

مهندس علیرضا جاوید که در آیین افتتاحیه نوزدهمین همایش سالیانه بتن و زلزله سخن می‌گفت، ضمن اعلام خبر فوق افزود: استفاده از بتن غلتکی که در ابتدای سال جاری سبب تسریع توسعه معابر پیرامونی مجتمع نمایشگاهی شهر آفتاب شد، بزودی در معابر و ایستگاه‌های خطوط اتوبوس تندرو نیز به کار گرفته می‌شود.

وی با بیان آنکه قیر و آسفالت از پرمصرف‌ترین مصالح عمرانی و پایه توسعه شبکه معابر به شمار می‌آیند، از انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران و انجمن صنفی تولیدکنندگان آسفالت استان های تهران و البرز به عنوان اقدامی در جهت افزایش کیفیت پروژه‌های روسازی و ارتقای ظرفیت کارفرمایی مدیریت شهری نام برد و یادآور شد معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران با استقرار و راه‌اندازی کارخانه شماره 4 تولید بتن غلتکی سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، تلاش می‌کند تا دانش فنی استفاده از بتن در سازه‌های بتنی، پل‌ها و تقاطع‌های غیرهمسطح به سطح معابر عمومی نیز گسترش یابد.

وی با اشاره به امضای تفاهم‌نامه همکاری بین سازمان مشاور فنی و مهندسی شهر تهران و نهادهای معتبر صنعت بتن، هم‌افزایی این مراکز و سازمان‌ها را دارای نفعی متقابل خواند و افزود: هم‌اندیشی سازمان مشاور فنی و مهندسی شهر تهران به عنوان اتاق فکر معاونت فنی و عمرانی با نهادهای دانش‌بنیان دستاوردهای مهمی برای شهروندان خواهد داشت.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با اشاره به اجرای تعدادی از تقاطع‌های غیرهمسطح شهر تهران به روش پل‌های بتنی با قطعات پیش‌ساخته، افزایش سرعت اجرای پروژه‌های عمرانی را یکی از ویژگی‌های تحولات عمرانی پایتخت طی یک دهه اخیر دانست.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: