جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 5 دی 1395     
شهردار منطقه 8 خبر داد:
اتمام پروژه ساختمان شماره 2 بهاران در محله لشگر شرقی

به گزارش گروه اخبار مناطق 22 گانه شهرداری نیوز، پروژه ساختمان شماره 2 بهاران که محل اسکان در محله لشگر شرقی حمایت مطلوبی از آسیب دیدگانی است که در دام اعتیاد افتاده و قصد بازگشت به بستر جامعه و خانواده خود را دارند.

بهمن نوری با اعلام این مطلب گفت: پروژه ساختمان شماره 2 بهاران در محله لشگر شرقی یکی از طرح های محلی و منطقه ای است که برای حمایت از افراد آسیب دیده اجتماعی در حوزه اعتیاد در نظر گرفته شده است و از آنجایی که در قلب منطقه از یک سال گذشته کلنگ زنی و ساخت آن آغاز شده بود ، اکنون این پروژه اتمام یافته است و بزودی در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

شهردار منطقه 8 افزود: مراحل پیشرفت ساخت پروژه ساختمان شماره 2 بهاران از ایده های نماینده های شهروندان در شورایاری بود که پس از بررسی و مطالعه کارشناسی ، از سال 1394 ساخت و تجهیز آن در چهار طبقه آغاز شده بود ازطرفی این پروژه از فعالیت های بسیارخوب مدیریت شهری بوده  و از اهمیت بسزایی در ایجاد فضاهای خدماتی با رویکرد محله محوری در مدیریت شهری دارد.

وی در ادامه اضافه کرد:« در این پروژه منطقه ای که شهروندان ، مراحل ساخت آن را رصد می کردند ، افزایش سرعت عمل پیمانکار و رعایت زمانبندی از مواردی بود که طبق استاندارد مدیریت شهری رعایت شده است . که اکنون با اتمام این پروژه خدماتی و بهره برداری از آن ، درصد قابل توجهی از افراد آسیب دیده در حوزه اعتیاد تحت پوشش شهرداری قرار گرفته و پس از بهبود وضعیت جسمانی و آموزش تخصصی و اشتغال به خانواده خود باز خواهند گشت.

بهمن نوری با اشاره به پتانسیل این مجموعه در حمایت از افراد آسیب دیده اجتماعی اضافه کرد:با بهره برداری از این مجموعه درمنطقه به معنای واقعی شاهد تولد دوباره افراد آسیب دیده وبازگشت آنها به خانواده و در نهایت کاهش مشکلات خانوادگی خواهیم بود که نقش محوری در استحکام خانواده در سطح محلات محروم منطقه دارد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: