جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 20 مهر 1393     
نصب 8 دوربین سرعت سنج در بزرگراه‌ آزادگان

به گزارش گروه مناطق22گانه شهرداری نیوز،شهردارمنطقه 18 از نصب 8دوربین سرعت سنج در بخش شریانی بزرگراه آزادگان که در این منطقه است خبر داد.

نوروزی شهردار منطقه 18در مراسم افتتاح ساختمان پلیس راهور در این منطقه گفت: مبنای کار ما این است که سازمان‌ها وارگان‌هایی مانند پلیس راهور و فاتب که به مردم خدمت ارائه می‌کنند را کمک کنیم و زیرساخت‌های لازم را برای آنان فراهم کنیم و در اختیار آنان قرار دهیم.

وی با اشاره به افتتاح ساختمان پلیس راهور افزود: حضور پلیس راهور در این منطقه در حفظ امنیت و نظم ترافیکی بسیار مؤثر است و ما از ورود سایر نهادهای تخصصی پلیس در این منطقه استقبال می‌کنیم.

نوروزی همچنین اظهار داشت: ساختمان پلیس راهور قلب منطقه 18 است و امیدواریم با همدلی و اتحادی که بین راهور منطقه و معاونت حمل و نقل و ترافیک وجود دارد شاهد کاهش تلفات تصادفات درا ین منطقه باشیم.

وی با اشاره به این که بخش شریان بزرگراه آزادگان در منطقه 18واقع شده است یادآور شد: تاکنون 5دوربین سرعت سنج در این بزرگراه نصب شده است و با تکمیل و نصب سایر دوربین‌ها منطقه امنیت و آرامش بیشتری به خود خواهد دید.

شهردار منطقه 18عنوان کرد: به زودی با نصب 90دوربین منطقه مرکز کنترل ترافیک منطقه قادر خواهد بود ترافیک را مدیریت و کنترل کند.

وی ادامه داد: درحال حاضر امکانات لازم برای استقرار پلیس راهور در این ساختمان فراهم شده است.

شهردار منطقه 18با اشاره به استقرار شرکت واحد اتوبوسرانی و تاکسیرانی در محل ساختمان پلیس راهور منطقه 18خاطرنشان کرد:‌حوزه حمل و نقل ترافیک قلب هر شهر است چرا که دسترسی خوب از نشانه‌های یک منطقه پویا است.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: