جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 5 دی 1395     
احداث ایستگاه BRT در ضلع شمال تقاطع ولیعصر فتحی شقاقی

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری شهرداری نیوز، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 6 از احداث ایستگاه BRT در ضلع شمال تقاطع ولیعصر فتحی شقاقی خبر داد و گفت: این ایستگاه به منظور تسهیل در تردد و رفاه هرچه بیشتر شهروندان احداث می شود.

ولی مسگری نجاتی با اشاره به اینکه جداسازی خطوط ویژه میدان ولیعصر نیز جهت افزایش ایمنی شهروندان در هنگام تردد صورت گرفته است، اضافه کرد: بر این اساس خطوط اتوبوسرانی در میدان ولیعصر از سایر خطوط جدا شده تا نظم بیشتری در میدان حاکم باشد.

نجاتی با بیان اینکه قلب تهران به عنوان منطقه مرکزی پایتخت دارای بالاترین تردد و حمل و نقل بین شهری است اضافه کرد:  بر همین اساس تجهیز ناوگان حمل و نقل عمومی و بهبود شرایط رفت و آمد شهروندان در دستور کار قرار دارد.

او همچنین از احداث خطوط جدید تاکسیرانی و اتوبوسرانی در سطح منطقه خبر داد و گفت: با اضافه شدن این خطوط تردد در قلب تهران شرایط بهتری به خود می گیرد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 6 با اشاره به رضایت شهروندان از احداث زیرگذر در چهارراه ولیعصر گفت: احداث این زیرگذر نظم خاصی به یکی از پرترددترین چهارراه های تهران بخشیده است و میزان تصادفات رانندگی را کاهش داده است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: