جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 2 دی 1395     
در راستای تحقق اهداف آسمان آبی زمین پاک صورت گرفت؛
راه اندازی ایستگاه دوچرخه در 14 نقطه از منطقه 10

به گزارش گروه محیط زیست شهرداری نیوز، معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه از راه اندازی 14 ایستگاه دوچرخه در سراهای محله، ساختمان ستادی و بوستان آموزش ترافیک خبر داد.

رضا زلفی ضمن اعلام این خبر با تاکید بر اهمیت استفاده از دوچرخه به عنوان وسیله نقلیه در دسترس، تصریح کرد: یکی از اولویت های مهم منطقه ترویج فرهنگ استفاده از دوچرخه و فراهم سازی زیر ساخت های مورد نیاز برای تحقق آن بوده است.

وی با اشاره به اهمیت استفاده از دوچرخه و تاثیر آن بر جسم و روح شهروندان و دستیابی به شهری پاک و روان افزود: به منظور بسترسازی مناسب و سهولت در اجرای طرح با توجه به مشکلات و موانع موجود در منطقه از جمله: تراکم جمعیت، عرض کم معابر، تقاطع های زیاد و ... مطالعات گسترده ای توسط کارشناسان مجرب صورت گرفته است و پس از بررسی های لازم در راستای کاهش حجم ترافیک درون شهری 14 نقطه از منطقه شامل سراهای محله، بوستان آموزش ترافیک و ساختمان مرکزی شهرداری در خیابان آزادی ایستگاه دوچرخه جانمایی شده است که هریک 10 تا 15 دوچرخه استاندارد دارد.

وی افزود: شهروندان می توانند به صورت رایگان با ارائه کارت شناسایی از ساعت 9 الی16 به مدت یک ساعت دوچرخه سواری و به کارهای خود رسیدگی کنند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: