جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 1 دی 1395     
کمدین۹۱ساله در«مری پاپینز»

خبرگزاری فارس:  «دیک ون دایک»،کمدین و نویسنده هالیوودی که 52 سال پیش با بازی در فیلم «مری پاپینز» به شهرت است رسید، اکنون قرار است در قسمت جدید این فیلم نیز ایفای نقش کند.
 
او که در نسخه اصلی «مری پاپینز» در سال 1964 تنها 39 سال داشت، اکنون در 91 سالگی در قسمت جدید این فیلم در نقش پسر شخصیتی که در نسخه اصلی بازی کرد، ظاهر خواهد شد.
 
 دیک ون دایک

«دایک» در مصاحبه با نشریه سینمایی هالیوود ریپورتر، متذکر شد: داستان قسمت جدید «ماری پاپینز» 20 سال بعد و در ادامه داستان نسخه اصلی روی می‌دهد، تمام بچه‌ها بزرگ شده‌اند و ما در این فیلم شاهد نقش‌آفرینی یک گروه از بازیگران حرفه‌ای و فوق‌العاده چون «مریل استریپ» و «آنجلا لنسبوری» خواهیم بود.

وی افزود: من در قسمت جدید در نقش پسر مرد صراف بازی خواهم کرد و قرار است برای بازی در این فیلم در بهار به لندن بروم.
 دیک ون دایک

بنا بر این گزارش، تاکنون بازیگرانی چون «کالین فرث»، «امیلی مورتیمر» و «امیلی بلانت» قرارداد بازی در این فیلم را امضاء کرده‌اند.

مری پاپینز فیلمی موزیکال به کارگردانی «رابرت استیونسون» از کمپانی «والت دیزنی» است.

این فیلم یکی از مشهورترین فیلم‌های کودکان تاریخ سینماست. نقش آفرینی «جولی اندروز» در نقش مری پاپینز در سال ۱۹۶۴ اسکار بهترین بازیگر زن نقش اصلی را برای وی به ارمغان آورد و همچنین با این ایفای نقش، وی به انتخاب مجله پریمیر در فهرست یکصد شخصیت برتر تاریخ سینما قرار گرفت.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: