جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 1 دی 1395     
15000 مترمربع از معابر شهری منتخب منطقه 4 بهسازی شد

به گزارش گروه محیط زیست شهرداری نیوز، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 4 از پاکسازی و شستشوی جداره های شهری در شمال شرق تهران خبر داد و گفت: همزمان با طرح آسمان آبی زمین پاک چهره معابر منتخب منطقه 4 پاکیزه می شود.

حسین سیگارودی در این باره گفت: در ادامه طرح ساماندهی و رفع مشکلات در محلات منتخب  15000 مترمربع از دیواره های شهری شستشو و پاکسازی شد.

وی گفت: در ادامه این طرح و به منظور ارتقای سطح سلامت و آراستگی شهری کلیه سایبان های اصناف، جداول، نیمکت ها، جوی ها، ایستگاه های اتوبوس و تاکسی، وسایل بازی بوستان ها و ...در محله خاک سفید و شمیران نو پاکسازی و شستشو شد.

سیگارودی افزود: در این طرح اداره زیباسازی منطقه با همکاری عوامل اجرایی نواحی علاوه بر ادامه فعالیت در این محلات اقدام به پاکسازی جداره هایی با منظر نامناسب و همچنین رنگ آمیزی جداول سطح معابر اصلی وکوچه های فرعی درمحلات جوادیه و محله کوهسار در ناحیه 9  کرد.

معاون خدمات شهری منطقه با اشاره به طرح پاکسازی برچسب های مازاد گفت: در طرح پاکسازی جداره های شهری  80 محور در مساحت  تقریبی 2800 متر مربع  معابری از جمله بزرگراه رسالت، محلات تهرانپارس، مجیدیه و مبارک آباد پاکسازی شد.

سیگارودی با اشاره به مقام شامخ شهدا گفت: به منظور ادای احترام به مقام والای شهدای انقلاب اسلامی و پیرو درخواست خانواده معزز شهدای مدافعان حرم، دیواره های شهر درخیابان استاد حسن بنا و بزرگراه بابایی به تصاویر شهیدان مهدی کریمی و مرادی مزین شد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: