جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 1 دی 1395     
افتتاح اولین دفتر نوسازی در محله کن

به گزارش گروه عمران شهری شهرداری نیوز، اولین دفتر نوسازی بافت فرسوده در محله کن منطقه 5 افتتاح شد.

این مراسم باحضور حجت الاسلام صالح نیا امام جمعه کن، فتح اللهی رییس سازمان نوسازی، اسدی شهردار منطقه و شوریاران کن برگزار شد.

اسدی ضمن ابراز خرسندی از راه اندازی دفتر نوسازی بافت فرسوده در محله کن گفت: مهمترین دغدغه کن بافت فرسوده و تردد است که با شروع به کار این دفتر و استفاده اهالی از بسته تشویقی پیشنهادی شهرداری تهران در تجمیع پلاکهای ریزدانه، انشاالله به زودی شاهد اتفاقی مبارک در این محله خواهیم بود.

در ادامه مهندس فتح اللهی رییس سازمان نوسازی شهرتهران، کن را مجموعه ای از ارزشها ،تاریخ،هویت و انسانهای بزرگ برشمرد و همگرایی دیدگاه مردم و مسوولان را در ادامه فعالیت دفتر نوسازی در این محله خواستار شد و گفت: تهران 2368 هکتار بافت فرسوده مصوب دارد که از این مساحت 7/2 هکتار آن در کن واقع شده و نوسازی در این محله باید در دوبخش انجام شود یکی بافت مسکونی است که مربوط به مردم است و دیگری زیرساختها است که باید توسط مسئولین و در حد استاندارد در اختیار مردم قرار گیرد .

وی در ادامه ارائه خدمات فنی، حقوقی و ملکی در این دفاتر رایگان انجام می شود و بسته تشویقی که برای تجمیع املاک در نظر گرفته شده بسیار کاربردی است و تسهیلات تشویقی ارائه شده به شهروندان در این محلات بی نظیر است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: