جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 30 آذر 1395     
همزمان با آغاز فصل سرما صورت گرفت:
ساماندهی و مدیریت محورهای ترافیکی در محدوده شرق تهران

به گزارش گروه اخبار مناطق 22 گانه شهرداری نیوز، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 8، از اجرای برنامه های ویژه ایام آغاز فصل سرما در سه محور ،آموزش،ایمنی وحمل ونقل عمومی در شرق پایتخت خبر داد.

میرزا بیگی با اعلام این مطلب گفت:« در راستای ساماندهی و مدیریت محورهای ترافیکی که همه ساله با آغاز فصل سرما اجرا می شود؛ در سه حوزه  آموزش وایمنی وحمل و نقل هماهنگی ها و برنامه ریزی های لازم انجام شده است.

وی افزود: در زمینه ی حمل و نقل عمومی ، اقداماتی نظیر بهسازی پایانه های تاکسی و اتوبوس اجرایی شده که شامل نورپردازی و روشنایی وایجاد سرپناه بوده است.همچنین خطوط "بی آر تی" نیز مورد مرمت و بهسازی قرار گرفته است.

میرزا بیکی با اشاره به افزایش ناوگان حمل ونقل عمومی در آغاز فصل سرما تصریح کرد:« این طرح در راستای تعیین فواصل تردد ناوگان شهری وافزایش سرویس دهی اتوبوس و تاکسی ها،اجرایی می شود

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 8، اظهار داشت: همچنین هماهنگی های لازم با سازمان تاکسیرانی انجام شده و در رابطه با ایمنی نیز اقدامات ایمن سازی شامل نصب علایم و تجهیزات در حدود 200 نقطه در سطح منطقه  انجام پذیرفته است.

میرزابیگی خط کشی و بلوک گذاری عابر پیاده در محدوده ی معابر را نیز از دیگر طرح های اجرایی برشمرد و گفت: با برنامه ریزی انجام شده مباحث ترافیکی توسط افراد متخصص در سرای محلات و بوستان ها به دانش آموزان آموزش داده می شود.

وی افزود: در این طرح آموزش 125 هزار خانوار منطقه در خصوص موضوع خط سفید دردستور کار قرار دارد.

وی در پایان ازآمادگی کامل این معاونت برای مدیریت ترافیک و حمل و نقل دانش آموزا ن و رفاه شهروندان با آغاز فصل سرما خبر داد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: