جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 30 آذر 1395     
قصورپزشکی درمرگ دختر۷ساله کرجی

خبرگزاری تسنیم: حاجی رضا شاکرمی با اشاره به پرونده "احتمال قصور پزشکی در فوت یک دختربچه 7 ساله در یکی از بیمارستان‌های کرج" اظهار داشت: جنازه وی برای بررسی آسیب‌شناسی و سم‌شناسی به تهران ارجاع شده بود.
 
دادستان عمومی و انقلاب کرج با بیان اینکه نتیجه واصل شده است، ادامه داد: مورد غیرقانونی و غیرعلمی که سبب نشان دادن قصور از سوی پزشکان در مرگ این کودک باشد، به دست نیامده است.
 
وی با بیان اینکه استفاده از داروی تقلبی یا غیرمجاز در این کودک شناسایی نشده است، ادامه داد: باید علت فوت را بررسی کنیم. براساس گزارش سم و آسیب‌شناسی و اظهارنظر پزشک قانونی، قصور پزشک و تقلبی‌بودن دارو در مرگ این کودک منتفی است.
 
شاکرمی بیان کرد: پرونده هنوز برای بررسی‌های دیگر در دست پیگیری است.
 
نزدیک به 2 ماه قبل دختربچه‌ای 7 ساله با درد در ناحیه شکم به بیمارستانی در کرج مراجعه و بعد از تشخیص پزشک مبنی بر درد آپاندیس به اتاق عمل ارجاع داده شده اما پس از تزریق ماده بیهوشی، فوت کرده است. به همین سبب قصور احتمالی پزشکان یا استفاده از داروی تقلبی مرگ این کودک مورد بررسی قرار گرفت.
 
رئیس‌کل دادگستری استان البرز پیش از این در ارتباط با این موضوع گفته بود "نمونه برداری از جسد در پزشک قانونی صورت گرفته و در حال بررسی است و تا نتیجه نهایی نمی‌توان در مورد قصور احتمالی پزشکان نظری داد."



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: