جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 30 آذر 1395     
تعرفه های طرح ترافیک 10 درصدی افزایش می یابد

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی شهرداری نیوز، عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به تعرفه های طرح ترافیک سال آینده گفت: شهرداری تهران پیشنهاد افزایش 10 درصدی تعرفه های طرح ترافیک سال آینده را ارائه کرده و این طرح در شواری اسلامی شهر بررسی خواهد شد.

ابوالفضل قناعتی افزود: با توجه به میزان تورم، سالانه برخی از سازمان ها و شرکت های زیر مجموعه شهرداری اقدام به افزایش تعرفه های هر بخش می نمایند البته افزایش تعرفه های طرح ترافیک در راستای کاهش آلودگی هوا و تقلیل حجم ترافیک پایتخت انجام می گیرد.

وی در ادامه تصریح کرد: نگاه اعضای شواری اسلامی شهر تهران به سمت کنترل ترافیک است و به این مسئله توجه ویژه ای دارند چرا که ترافیک پر حجم پایتخت مسئله ای گریز ناپذیر است و  نیاز به بررسی دقیق و ارائه راهکار دارد.

وی خاطرنشان کرد: طرح ترافیک برای کاهش میزان تردد بی رویه خودروها در محدوده مرکزی شهر اعمال شده است که امیدواریم با اجرای این مهم شاهد کاهش سهم آلاینده های شهری باشیم.

وی اظهار داشت: به دلیل اختصاص طرح ترافیک به اقشار خاص احتمال تایید افزایش تعرفه آن در سال آینده از سوی شورای اسلامی شهر تهران وجود دارد چرا که شورا به دنبال ترویج فرهنگ استفاده از شبکه حمل و نقل عمومی برای تردد است و سلامت جامعه را ارجح تر از هر موضوع دیگری می داند.

قناعتی با اشاره به تاثیر طرح ترافیک بر کاهش میزان آلودگی هوا بیان کرد: محدودیت تردد خودروها در نقاط مرکزی شهر و پر ترافیک و همچنین استفاده از ظرفیت حمل و نقل عمومی که از آثار مفید برخی طرح های اجرایی همچون طرح ترافیک است موجب کاهش مشکلات زیست محیطی در پایتخت می شود.

عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر تهران در پایان با اشاره به سهمیه های طرح ترافیک سال آینده اذعان داشت: سهمیه های طرح ترافیک سال آینده نیز همچون سال جاری خواهد بود و تغییری به همراه نخواهد داشت البته خبرنگاران طبق روال سابق می توانند از سهمیه های طرح برخوردار شوند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: