جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 29 آذر 1395     
نقش و طرح دیوارهای قلب تهران زنده شد

به گزارش گروه اخبار مناطق 22 گانه شهرداری نیوز، معاون امورشهری و فضای سبز شهرداری منطقه 6 از نقاشی دیواری بیش از 5 هزار مترمربع از دیوارهای قلب تهران طی یک ماه گذشته خبر داد.

افشین خدامی با اشاره به طرح زیباسازی منطقه برای فصل پاییز گفت: بر این اساس بیش از 2 هزارمترمربع از جداره های داخلی و بیرونی دیوار مدارس نقاشی شد.

او در ادامه به دیوارنگاری ضلع شمالی میدان فاطمی اشاره کرد و گفت: بر این اساس بیش از 200 مترمربع از دیواره های این میدان و 275 مترمربع از دیواره های خیابان فاطمی روبروی متروی جهاد به منظور تلطیف فضای شهری نقاشی شد.

خدامی در ادامه به نقاشی 311 مترمربع از دیوارهای خیابان قرنی تقاطع پل کریم خان اشاره و اضافه کرد: دیوارهای بوستان رفتگر نبش بزرگراه شهید چمران به متراژ 50 مترمربع، میدان هفت تیر در ابتدای اتوبان مدرس به متراژ 200 متر مربع و بلوار کشاورز تقاطع خیابان کارگر به متراژ 400 مترمربع رنگ آمیزی شد.

معاون امورشهری و فضای سبز شهرداری منطقه 6 همچنین از اتمام طراحی و اجرای نقاشی دیواری متروی میرزای شیرازی به متراژ 1300 متر مربع خبر داد و گفت: نقاشی دیواری خیابان شهید بهشتی تقاطع بزرگراه مدرس نیز در دست اقدام است.

خدامی همچنین به نورپردازی دیوارهای خیابان انقلاب به مناسبت هفته وحدت خبر داد و گفت: بر این اساس دیوارهای یکی از ساختمان های بزرگ میدان انقلاب به صورت نمایشی نورپردازی شد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: