جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 29 آذر 1395     
از ابتدای سال جاری:
بهره مندی 30 هزار شهروند منطقه 19 از برنامه های آموزشی خط سفید و بازیافت

به گزارش گروه محیط زیست شهرداری نیوز، معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 19 گفت: ده ها هزار شهروند منطقه 19 از برنامه های آموزشی کمپین آسمان آبی زمین پاک بهره مند شده اند.

حمید بهرامی با بیان این مطلب افزود: برنامه های این کمپین در قالب تئاترهای نمایشی، اردو ها و کلاسهای آموزشی، همایش و مسابقه برگزار می شود که طی سال جاری 30 هزار شهروند منطقه در دو محور خط سفید و پسماند تحت آموزش قرار گرفته اند.

وی همچنین به برگزاری دوره های فراگیر آموزش شهروندی با محوریت سبک زندگی ایرانی اسلامی اشاره و بیان کرد: دوره های فراگیر آموزش شهروندی در سه محورسبک زندگی اسلامی ایرانی، حقوق و تکالیف شهروندی و زیست شهری برگزار می شود که بخش عمده این دوره ها با محوریت سبک زندگی ایرانی اسلامی بوده و درهمین راستا نیز از ابتدای سال جاری تاکنون 200 دوره برگزار شده است.

وی افزود: این دوره ها پیرامون موضوعاتی همچون آموزش الگوی روابط اجتماعی سالم، مهارتهای تفکر خلاق و تفکر انتقادی، هویت اجتماعی و شهروندی، نحوه تربیت کودکان در خانواده و ... است و تا پایان سال نیز نزدیک به 75  دوره دیگر در خانه های آموزش شهروندی، مدارس و مساجد تشکیل خواهد شد.

این مسئول همچنین درخصوص برنامه های ویژه آموزشی با هدف انتقال مهارت های شهروندی به کودکان صحبت و بیان کرد: اداره آموزشهای شهروندی این حوزه تاکنون در 14 خانه کودک منطقه، نزدیک به 1000 برنامه آموزشی اجرا کرده است.

در همین راستا کودکان مهارتهای شهروندی را در قالب فعالیتهایی همچون ساخت کاردستی، مسابقه، شعر و قصه گویی، برنامه های اردویی در قالب شهر در دست بچه ها و ... آموزش دیده اند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: