جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 28 آذر 1395     
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی تاکید کرد:
اعمال مدیریت یکپارچه شهری راهکاری مناسب برای بهبود خدمات دهی به شهروندان

به گزارش گروه نگاه پارلمان به شهر شهرداری نیوز، عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در رابطه با لایحه هوای پاک گفت: لایحه هوای پاک در راستای کاهش میزان آلودگی ها و مشکلات زیست محیطی شهرهای مختلف کشور در صحن علنی مجلس شورای اسلامی مطرح شده است.

همایون یوسفی افزود: با توجه به شرایط کنونی آلودگی هوا نیاز به بررسی و ابلاغ هر چه سریعتر لایحه هوای پاک وجود دارد.

وی در ادامه تصریح کرد: در لایحه مذکور وظایف دستگاه های گوناگون و قوانین مربوطه مشخص شده همچنین برای تقلیل میزان آلایندگی ها تمهیداتی نیز در این لایحه در نظر گرفته شده است.

وی خاطرنشان کرد: این لایحه در کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی و سایر کمیسیون های مربوط در حال پیگیری و بررسی است و امیدواریم با تصویب آن در صحن علنی مجلس شاهد کاهش میزان آلایندگی های زیست محیطی باشیم.

وی با اشاره به لزوم تسریع در خروج و تعویض خودروهای فرسوده اظهار داشت: تسریع در خروج و تعویض خودروهای فرسوده کلان شهرها در کاهش میزان آلودگی هوا بسیار حائز اهمیت است البته کاهش سن معاینه فنی از 5 سال به 2 سال در لایحه هوای پاک مطرح شده و تصویب آن موجب تقلیل میزان آلاینده ها می شود.

یوسفی بیان کرد: تامین زیرساخت های اجرای لایحه هوای پاک برحسب وظایف دستگاه های مختلف است و با توجه به پراکندگی منابع آلاینده بهتر است اجرای طرح برعهده منابع مختلف باشد و معطوف به یک بخش خاص نشود.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در پایان با اشاره به مدیریت یکپارچه شهری اذعان داشت: اعمال مدیریت یکپارچه شهری راهکاری مناسب برای بهبود خدمات دهی به شهروندان است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: