جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 28 آذر 1395     
بازسازی و به روز رسانی پایه چراغ های خیابان ولیعصر(عج)

به گزارش گروه اخبار مناطق 22 گانه شهرداری نیوز، معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه 6 با اشاره به طرح ترمیم سیستم روشنایی خیابان ولیعصر (عج) گفت: به منظور تامین هرچه بیشتر امنیت شهروندان و افزایش زیبایی بصری خیابان پایه چراغ های قدیمی خیابان ولیعصر (عج) بازسازی و به روزرسانی می شود.

افشین خدامی با بیان اینکه این طرح از چهارراه ولیعصر(عج) شروع شده و تا تقاطع همت ادامه خواهد داشت گفت: 370 پایه کوتاه چراغ تعمیر و کابل کشی های نو برای آن ها صورت گرفته و لامپ های کم مصرف بر روی این پایه ها نصب می شود.

وی با اشاره به شروع عملیات حفاری این طرح از نیمه آذر گفت: هم اکنون فاز اول طرح در ناحیه یک کامل شده و پیش بینی می شود تا یک ماه دیگر طرح ترمیم روشنایی خیابان ولیعصر(عج) به انتها برسد.

معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه 6 با اشاره به اینکه این طرح با هدف خدمت رسانی و جلب رضایتمندی شهروندان و رسیدگی به پیامهای ۱۳۷ با همکاری سازمان زیباسازی شهرداری تهران اجرا می شود، تصریح کرد: خیابان ولیعصر(عج) از خیابان های پرتردد پایتخت است و تامین روشنایی این خیابان از اهمیت بسیار زیادی برخورددار است.

خدامی همچنین به نورپردازی عرضی ایجاد شده در خیابان ولیعصر(عج) اشاره کرد و گفت: از چند ماه پیش ریسه هایی به صورت حبابی از چهار راه ولیعصر (عج) تا تقاطع بهشتی نصب شده که تاثیر بسزایی در زیبایی این خیابان قدیمی پایتخت داشته است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: