جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 25 آذر 1395     
تئاتر«اتلوی»مدرن باحضورجیمزباند!

وب سایت مجله دنیای تصویر: در روزهای گذشته تئاتر «اتللو» که در نیویورک و خارج از برادوی به روی صحنه رفته سر و صدای زیادی به راه انداخته.
 
اتلوی مدرن با حضور جیمز باند!

دنیل کریگ شاید یک ستاره‌ی بین‌المللی و نماد جهانی برای شخصیت جیمز باند و مامور ۰۰۷ باشد، اما این مانع تجربیات متفاوت او در بازیگری نشده است. چند سال قبل او همراه با هیو جکمن در نمایش «باران سهمگین» در شیکاگو به روی صحنه رفته بود و این روزها در نیویورک مشغول اجرایی مدرن از «اتلو» است.

در این اجرای متفاوت از متن کلاسیک شکسپیر که توسط سم گلد، کارگردان معروف تئاتر و برنده‌ی جایزه‌ی تونی، کارگردانی شده، تمام داستان در یک پایگاه نظامی و موقعیت جنگی اتفاق می‌افتد و صحنه تئاتر هم تبدیل شده به یک سربازخانه.

در این تئاتر دیوید اویلوو نقش اتلو و دنیل کریگ نقش یاگو را ایفا کرده اند و تم‌های اصلی متن یعنی خیانت و اعتماد مابه‌ازاهای امروزی پیدا کرده اند.

منتقدانی که «اتلو» را تماشا کرده اند، حسابی شگفت‌زده شده و بازی‌های درخشان و درک تازه و خلاقانه از این متن کلاسیک را ستوده اند.

این تئاتر متفاوت تا هجدهم ژانویه به روی صحنه خواهد بود و دیگر نکته‌ی جالب توجه در آن، حضور باربارا بروکولی تهیه‌کننده‌ی سری فیلم‌های جیمز باند به‌عنوان یکی از تهیه‌کنندگان اصلی نئاتر است.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: