جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 25 آذر 1395     
حاشیه‌های سریال«ماه و پلنگ»

وب سایت مجله دنیای تصویر: این روزها سریال «ماه و پلنگ» از شبکه ۳ در حال پخش است که با واکنش‌ها و حاشیه‌های زیادی مواجه شده. به غیر از انتقادات نسبت به کیفیت سریال، که خیلی از کاربران اینترنتی به اجرای ضعیف آن اعترض کرده اند، بعضی‌ها هم به دلیل نمایش تجملات و زندگی لوکس شدیدا به آن تاخته  و محصول جدید شبکه‌ی سه را تحت تاثیر موج سریال‌های ترکی خوانده اند.
 
حاشیه‌های عجیب یک سریال


اما حواشی این سریال همین‌جا تمام نمی‌شود. در روزهای اخیر کارگردان و نویسنده‌ یعنی احمد امینی و سعید مطلبی در اعتراض به سانسورها و ممیزهای بی‌شمار تلویزیون و لطمه خوردن سیر دراماتیک سریال در اثر حذفیات بدون هماهنگی ‌خواهان حذف نام خود از تیتراژ شده اند. بحثی که هنوز هم ادامه دارد و بازتابش در وبسایت‌ها و خبرگزاری‌های مختلف به چشم می‌خورد.

اما شاید موضوعی که کمتر بهش پرداخته شده، شباهت خط داستانی «ماه و پلنگ» با سریال معروف «انتقام» محصول شبکه ABC و با نقش‌آفرینی امیلی ون‌کمپ باشد. در سریال معروف «انتقام» دختری جوان با هویت جعلی به محل زندگی‌اش برمی‌گردد تا از کسانی که سال‌ها قبل زندگی‌اش را به هم ریخته و باعث ویرانی پدرش شده اند انتقام بگیرد و در این راه تمام ترفندهای ممکن را به کار می‌بندد.

سریال «ماه و پلنگ» در حال حاضر شب‌ها از شبکه‌ی سه پخش می‌شود و در آن چهره‌هایی چون داریوش ارجمند، ویدا جوان و شاهرخ استخری ایفای نقش کرده اند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: