جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 19 مهر 1393     
سوآرز بازهم جنجال آفرید

 

 

به گزارش پارسینه به نقل از ایرنا، دیدار دوستانه تیم های ملی فوتبال اروگوئه و عربستان سعودی، شب گذشته در ورزشگاه الجوهره شهر جده برگزار شد که دو تیم پس از 90 دقیقه تلاش به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

در این دیدار اروگوئه ابتدا با گل به خودی حسن فلاته در دقیقه 47، از میهمان خود پیش افتاد اما نایف هزازی در دقیقه 90 گل تساوی عربستان را به ثمر رساند.

این نخستین مسابقه ملی سوآرز مهاجم جنجالی بارسلونا پس از جام جهانی 2014 بود .

او 70 دقیقه در میدان بود و گل نخست بازی روی شوت او، برخورد به تیر دروازه و اشتباه مدافع عربستانی به ثبت رسید.

پس از پایان بازی، سوآرز در تونل خروجی ورزشگاه با دو نفر از مسئولان تیم فوتبال عربستان درگیر شد که روی یکی از آنها آب پاشید و دیگری را هل داد.

در جریان جام جهانی 2014 برزیل، سوآرز مهاجم تیم ملی اروگوئه برای چهار ماه از هر گونه فعالیت در فوتبال و همچنین از 9 بازی ملی محروم و 110 هزار دلار جریمه نقدی شد.

فیفا این محرومیت را پس از آن اعمال کرد که جورجو کیلینی مدافع تیم ملی ایتالیا ادعا کرد در بازی اروگوئه و ایتالیا، سوآرز او را گاز گرفته است.

سوآرز پیشتر نیزبه دلیل گاز گرفتن بازیکن حریف محروم شده بود . او در نوامبر سال 2010، به علت گاز گرفتن اتمان باکال، بازیکن پی اس وی آیندهوون، هفت بازی محروم شد. سوآرز در آن زمان بازیکن آژاکس بود.

سال گذشته نیز سوآرز، برانیسلاو ایوانوویچ مدافع چلسی را در بازی لیورپول و چلسی گاز گرفت که 10 بازی محرومیت برایش در پی داشت.

سوآرز علاوه بر این در سال 2011 به علت توهین نژادپرستانه به پاتریس اورا مدافع منچستر یونایتد هشت بازی محروم و 40 هزار پوند جریمه شده بود.

سوآرز در فصل جدید در تیم بارسلونا بازی خواهد کرد.

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: