جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 24 آذر 1395     
شهردار منطقه 9 خبر داد:
ترمیم و بهسازی دیواره املاک تخریب شده در غرب پایتخت

به گزارش گروه اخبار مناطق 22 گانه شهرداری نیوز، شهردار منطقه 9 گفت: پس از تخریب کلی بناهای واقع در طرح های شهرداری ، ترمیم و بهسازی دیواره 20 ملک در محدوده محلات ناحیه یک در دستور کار قرار گرفت و بالغ بر 1670 مترمربع سیمان کاری انجام و این طرح برای نخستین بار در شهر تهران اجرایی شده است.

حمید محسنی با اعلام این خبر اظهار داشت: پس توافقات انجام شده با مالکان این املاک که در بافت فرسوده واقع شده بودند و مساحتی زیر 50 متر داشتند ، عملیات تخریب اجرایی شد.

وی افزود: آثار به جا مانده از عملیات تخریب موجب نارضایتی شهروندان شده بود و حتی این موضوع از طریق پیام های 137 و 1888 مطرح و مشکلاتی برای شهروندان به وجود آمده بود.

شهردار منطقه 9 ادامه داد: عملیات تخریب ، فضای بدمنظری را به وجود آورده بود و پس از پاکسازی محل ، زیباسازی دیواره های املاک تخریب شده نیز در قالب سیمانکاری از سوی اداره املاک و مستغلات منطقه صورت گرفت.

وی اذعان داشت: ترمیم و بهسازی دیواره املاک تخریب شده در محلات استاد معین، دکتر هوشیار و شهید دستغیب انجام شده و این طرح را برای 6 محله باقیمانده از ناحیه 2 نیز در دستور کار قرار داده ایم.

شهردار منطقه 9 خاطرنشان کرد: پس از سیمان کاری تمامی دیواره های املاک تخریب شده در سطح محلات 9 گانه ، جهت ارتقا بصری در معابر ، این دیواره ها به طرح های زیبا منقش شده و نقاشی دیواری می شود.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: