جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 24 آذر 1395     
برخورد قانونی با عوامل آتش سوزی ضایعات در خیابان خلازیر

به گزارش گروه اخبار مناطق 22 گانه شهرداری نیوز، عوامل آتش سوزی در خیابان خلازیر کنترل و درصورت مشاهده این اقدام غیر قانونی با آنها برخورد می شود.

برخورد قانونی با این عوامل تصمیمی است که طی برگزاری جلسه ای به منظور بررسی راه های کنترل آتش سوزی در خیابان خلازیر محله شهید کاظمی در معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه 19 گرفته شد.

طی این جلسه که  مسئولين محيط زيست، اداره حقوقي ، خدمات شهري  و بازيافت منطقه حضور داشتند درخصوص برخورد با این اقدام مضر زیست محیطی تصمیمات دیگری مبنی بر فرهنگ سازي در اين خيابان از طريق نصب بنر وتذكر و ارشاد كسبه ضايعات فروشان و همچنین کنترل مستمر محله شهید کاظمی در هنگام شب با هدف شناسایی مالکین گاراژه های متخلف و معرفی آنها به اداره حقوقی منطقه صورت گرفت.

گفتنی است در ادامه این جلسه به منظور اخذ نتيجه بهتر نشست دیگری نیز با حضور شهردار ناحيه3، شوراياران محله، ضابطين قضائي ومسئولين آتشنشاني در ناحيه 3 برگزار می شود.

براساس این گزارش آتش زدن انواع ضايعات (پلاستيك ، لاستيك ،سيم وكابل فرسوده و...) توسط تعدادي از كسبه و افراد سودجو به منظور كسب درآمد و ايجاد گرما در نگهباني گاراژهاي ضايعات فروشان اقدامی است که باعث تشدید پدیده وارونگی هوا در فصل سرما و افزایش آلاینده ها در خیابان خلازیر می شود.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: