جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 24 آذر 1395     
عوارض وصولی تکافوی هزینه شهرداری را نمی دهد

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی شهرداری نیوز، معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران گفت: عوارض وصولی تکافوی هزینه های شهرداری را نمي دهد.

قدرت گودرزي با اشاره به اینکه عوارض وصولی تکافویهزینه های شهرداری را نمی دهد، گفت : با درنظرگرفتن وضع اقتصادی و مالی برای اداره امور شهرداری درآمد جدیدی نمی توان تهیه کرد ، پس باید دولت بدهی سالیان پیش خود را به شهرداری تهران پرداخت كند.

وي ادامه داد: با وجود تکلیف قانونی تعیین شده در بند 71بودجه سال 92 کشور در خصوص پرداخت بدهی سازمانهای دولتی و وزارتخانه ها به شهرداریها ، عوارض بسیاری از ارگانها به شهرداری تهران پرداخت نشده است.

گودرزی با بیان اینکه بر اساس مصوبه هیئت وزیران ، مجوز پرداخت دیون دولت به شهرداریها به وزارت امور اقتصادی و دارایی صادر شده ، افزود : علاوه بر بدهی دولت بابت عوارض ساختمانی در قبوض عوارض نوسازی و بهای خدمات مدیریت پسماند هم با وجود چاپ قبوض بدهی و ارسال آنها به تمامی سازمانها و وزارتخانه ها طی 3 سال گذشته ، هیچ یک از سازمانها نسبت به پرداخت عوارض خود اقدام نکرده اند .

اين مقام مسئول اظهار كرد: تنها سازمانهایی که به صورت جدی با شهرداری تهران در زمینه شناسایی و تثبیت املاک متعلقه همکاری کرده اند، شرکت مخابرات و شرکت آب و فاضلاب هستند، لذا ما امیدواریم دستگاه های دولتي نسبت به پرداخت بدهی عوارض خود اقدام نمایند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: