جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 24 آذر 1395     
موج جدیدباران وبرف درراه است

باشگاه خبرنگاران: بر اساس تحلیل آخرین اطلاعات هواشناسی امروز با نزدیك شدن سامانه بارشی از سمت شمال غرب و غرب به كشور ابتدا در شمال غرب،غرب و بتدریج سواحل دریای خزر بارش آغاز خواهد شد از بعد از ظهر بتدریج گستره بارش ها دامنه های زاگرس مركزی و جنوبی والبرز مركزی را نیز در بر خواهد گرفت شایان ذكر است بارش‌ها در مناطق سردسیر ومرتفع بصورت برف خواهد بود.

 در روز پنج شنبه با تقویت وگسترش سامانه، بارش باران وبرف اكثر مناطق نیمه غربی كشور را فرا خواهد گرفت و از بعد ازظهر روز پنجشنبه با كاهش بارشها از سمت غرب بتدریج به شمال شرق كشور نیز كشیده خواهد شد.
 در جنوب غرب كشور نیز طی روز های چهارشنبه و پنج شنبه وزش باد و گردو خاک رخ خواهد داد.در روز جمعه بارشهایی بصورت پراكنده برای شمال شرق، شمال و شمال غرب كشور را شاهد خواهیم بود.

 با گذر تدریجی سامانه از اواخر وقت پنج شنبه تا اواسط هفته آتی دمای هوا بطور قابل ملاحظه ای كاهش خواهد یافت كه این كاهش دما در سواحل بین 5 10تا درجه، در شمال غرب بین 4 8 تا درجه، در تهران نیز بین 3 5 تا درجه ودر شمال شرق با كمی تاخیر این كاهش بین 5 تا 10 درجه پیش بینی شده است.

 همچنین طی سه روز آینده وزش باد نسبتا شدید درشرق كشور، دامنه های البرز و سواحل دریای خزر پیش بینی می شود و دریای خزر نیز طی این مدت مواج و طوفانی خواهد بود. در روزهای چهار شنبه و پنج شنبه شمال و مركز و در روز جمعه كل خلیج فارس مواج پیش بینی می شود.

سامانه بارشی دیگری از اواخر وقت روز یكشنبه كشور را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

موج جدید باران و برف در راه است + جدول

جدول آب و هوای استان های کشور
 

بارش باران در غرب و شمال غرب کشور رخ خواهد داد+جدول




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: