جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 24 آذر 1395     
٧٥ درصد جایگاه‌های سوخت منطقه زنجان ممتاز و درجه ١ هستند

به گزارش گروه اخبار کلان شهرها شهرداری نیوز، جایگاه‌های عرضه سوخت در منطقه زنجان از یک روند رو به رشد در طرح درجه‌بندی برخوردارند، به طوری که ٧٥ درصد جایگاه‌های سوخت موفق به کسب رتبه ممتاز و درجه یک شدند.

محمود آقامحمدیان،مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زنجان، گفت: براساس نتایج آخرین طرح درجه‌بندی، جایگاه‌های منطقه در نیمه دوم امسال با لحاظ کردن حداقل تغییرات و اصلاحات مورد نیاز و حفظ چارچوب تایید شده از مجموع ٤٩ جایگاه در حدود ٢٦ جایگاه حائز درجه ممتاز شدند.

وی افزود: با توجه به وجود ٢٦ جایگاه ممتاز و ١١ جایگاه درجه یک در مجموع ٧٦ درصد جایگاه‌های منطقه دارای امتیاز و کسب درجه ممتاز و یک شدند که این تعداد حاکی از افزایش و ارتقای سطح درجه‌بندی جایگاه‌ها نسبت به پارسال است.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زنجان ادامه داد: ٤٩ جایگاه اختصاصی و سه جایگاه شرکتی (در دست واگذاری به بخش خصوصی) است.

وی اعلام کرد: پارسال از مجموع ٤٨ جایگاه موجود بدون احتساب سه جایگاه شرکتی، ٢٠ جایگاه حائز امتیاز ممتاز و ٩ جایگاه درجه یک شدند که با روند رو به رشد درجه‌بندی جایگاه‌ها تعداد جایگاه‌های ممتاز امسال نسبت به مدت مشابه پارسال از افزایش ١٢ درصدی و تعداد جایگاه‌های درجه یک از افزایش چهار درصدی برخوردار شدند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: