جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 24 آذر 1395     
برگزاری دوره های رایگان سبک زندگی ویژه شهروندان جنوب شهر

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی شهرداری نیوز، معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 19 از انتقال مهارت های رفتاری و پیشگیری از آسیب های اجتماعی در قالب برگزاری دوره های سبک زندگی خبر داد.

حمید بهرامی گفت: این دوره ها به صورت رایگان و با موضوعات متنوع در 4 مرحله برای شهروندان این منطقه تدارک دیده شده است که با همکاری اداره تبلیغات اسلامی جنوب غرب تهران برگزار می شود.

وی ترويج سبك زندگي اسلامي - ايراني در بين شهروندان و ارتقاي كيفيت زندگي و هويت محله اي را از مهمترین اهداف این دوره ها اعلام کرد و گفت: در اين زمينه اطلاع رساني و ثبت نام اوليه در محلات چهارده گانه انجام شده که اولين دوره آن در روزهاي سه شنبه و چهارشنبه هفته جاری با موضوع راهكارهاي اوليه پيشگيري از اعتياد در خانواده در سراي محله شريعتي جنوبي برگزار خواهد شد.

بهرامي افزود: در اين دوره آموزشي عوامل بازدارنده از اعتياد در خانواده- عوامل مخاطره آميز خانواده، انواع مدل ها و الگوهاي رفتاري جوانان و نوجوانان، تبيين راهكارها و چگونگي مداخله در بحران هاي اعضاي خانواده و فعاليت هاي پيشگيرانه از تاثيرات رسانه در شخصيت اعضاي خانواده به شركت كنندگان آموزش داده خواهد شد.

وی یادآور شد:  به افراد شركت كننده در هر كدام از اين دوره هاي آموزشي مدرك معتبر از اداره تبليغات اسلامي جنوب غرب تهران اعطا خواهد شد.

گفتنی است موضوع دوره هاي بعدي از طريق اداره فرهنگي و سراهاي محلات اعلام خواهد شد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: