جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 23 آذر 1395     
در راستای رفع سدمعبر دستفروشان و وانت های مزاحم اجرا می شود:
آغاز طرح انضباط شهری و ساماندهی اصناف 20 متری افسریه در منطقه 15

به گزارش گروه اخبار مناطق 22 گانه شهرداری نیوز، شهردار ناحیه 5 منطقه 15 از آغاز  طرح انضباط شهری و ساماندهی اصناف محدوده افسریه به ویژه بساط گستران  20 متری افسریه خبر داد.

 علی باقری با اعلام مطلب فوق افزود: پیرو دستور مقام قضایی و  همکاری نیروی انتظامی و پلیس راهور با  مجموعه شهرداری، طرح امنیت محله در قالب رفع سدمعبر دستفروشان و وانت بارهای مزاحم در محدوده افسریه اجرا می شود.

به گفته وی پيرو جلسه با اداره ساماندهي منطقه طرح یادشده از 20 آذر در محدوده  توسط عوامل معبربان ناحيه با همراهي تيم انضباط شهري اداره ساماندهي منطقه شروع شده و تا رفع معضل به صورت مستمر ادامه خواهد داشت تا محدوده به طور کامل از فعالیت سدمعبر کنندگان پاكسازي و ساماندهي شود.

شهردار ناحیه در ادامه خاطر نشان کرد: طرح انضباط شهری و ساماندهی اصناف در طول روز برای رفع سدمعبر وانت های مزاحم محدوده ناحیه فعال بوده و در خیابان 20 متری افسریه نیز از ساعت 8 تا 12 شب به صورت ویژه از سدمعبر دستفروشان ممانعت می کند.

باقری با اشاره به اینکه فعالیت دستفروشان در محدوده 20 متری افسریه منجر به ترافیک و دشواری تردد وسایط نقلیه در شب می شد اظهار امیدواری کرد: با اجرای این طرح بتوانیم مشکل ترافیک محدوده را حل کنیم.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: