جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 23 آذر 1395     
ایمن سازی تردد شبانگاهی خودروها در معابر شمال تهران

به گزارش گروه اخبار مناطق 22 گانه شهرداری نیوز، به منظور ایمنی تردد خودروها به ویژه در هنگام شب ، 760 رفلکتور در معابر منطقه 3 نصب شد.

علیرضا اسفراینی نژاد معاون حمل و نقل وترافیک با بیان این مطلب گفت: نصب رفلکتور در خیابانهای جهانی نیا ،فتاح ،افشاری ،ستارکشانی ، قلندری،عمرانی وپیوندی اجرا شده است .

وی با بیان اینکه با اجرای این طرح، تردد شبانگاهی رانندگان تسهیل می شود، افزود: با ایمنی معابر در سطح شهر از بروز حوادث بسیاری می توان جلوگیری کرد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 3 خاطرنشان کرد: تمامی اقدامات و تدابیر پیش بینی شده در سطح این خیابان ها و معابر این منطقه  درجهت ایمنی و تسهیل عبور و مرور خودروها و شهروندان است.

اسفراینی نژاد در ادامه ابراز کرد:  نصب 15 متر نرده در بزرگراه مدرس شمال به جنوب بعد از خیابان میرداماد از دیگر اقدامات این حوزه برای ایمنی تردد شهروندان در مسیر شمال به جنوب و مسیر جنوب به شمال محدوده های ذکر شده است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 3 اظهار کرد: باتوجه به لزوم افزایش ایمنی تردد عابرین و خودروهای عبوری و کاهش حوادث ناشی از برخورد خودروها با عابرین و باتوجه به آمارهای بالای تصادفات ناشی از برخورد خودروها با عابرین پیاده در حاشیه بزرگراه مدرس- شمال به جنوب بعد از خیابان میرداماد این عملیات انجام شد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: