جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 23 آذر 1395     
خط BRT جدیدی در جکسون ویل افتتاح شد

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، مشاور اجرایی سازمان حمل و نقل فدرال، Carolyn Flowers طی مراسمی مخصوص به مناسبت افتتاح خط BRT جدید سازمان حمل و نقل جکسون ویل سخرانی کرد.

این خط BRT برای مسافران روشی مطمئن، آسان و پرسرعت برای گردش در این شهر است. با افزودن این خط BRT جدید، اکنون مسافران به راحتی به ایستگاه Armsdale دسترسی دارند که از روز دوشنبه افتتاح شده است. مرکز Armsdale دارای پارکینگی برای 189 خودرو، محل قرارگیری دوچرخه، ماشین خرید بلیط، دفاتر ایمنی و امنیتی و اتاق استراحت برای کارکنان و اپراتورها است.

خط BRT جدید Blue Line از ایستگاه Rosa Parks شروع شده و به بزرگراه Philips می رود و ایستگاه هایی در نقاط مهمی همچون MOSH، Baptist Health، JTB/Philips و Avenues Mall دارد.

مسیرهای مستقیم این سازمان حمل و نقل مردم را به سرعت به مراکز درمانی، تحصیلی، تفریحی و کاری می رساند. این سازمان همچنان در حال ساخت بسترهای مناسب برای شبکه حمل و نقل محلی است که منجر به موفقیت اقتصادی و ارتقای کیفیت زندگی در این منطقه خواهند شد.

خط BRT جدید Blue Line در مسیری 17.8 کیلومتری خدمات پرسرعت را ارائه می کند و دارای 7 ایستگاه، علائم هشدار در 18 تقاطع، پرداخت کرایه قبل از سوار شدن، وای فای و سیستم اطلاعات در زمان حقیقی رفت و آمد اتوبوس ها است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: