جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 19 مهر 1393     
پل طبیعت فردا افتتاح می شود

به گزارش گروه عمران شهری شهرداری نیوز،مدیرعامل شرکت نوسازی عباس آباد در آستانه عید غدیر خم از افتتاح پل طبیعت، بزرگترین پل غیر خودرویی کشور در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد با حضور شهردار تهران خبر داد.

 اردشیر نوریان ضمن بیان این خبر خاطرنشان کرد: پل طبیعت یکی از شاخص ترین پروژه های مدیریت شهری پایتخت است که به عنوان سازه برتر فولادی و بزرگترین پل غیرخودرویی کشور توانمندی و استعداد متخصصان ایرانی را  به رخ همگان می کشد.

وی با اشاره به ویژگی های این پروژه تصریح کرد: در پیچیده ترین شرایط فنی و اجرایی 14 هزار قطعه فولادی به وزن 2هزار تن پل طبیعت را در ارتفاع 40 متری از سطح زمین در دل زیباترین فضای سبز پایتخت شکل داده اند تا نمادی جدید برای شهر تهران و گردشگری شهری باشد.

به گفته مدیرعامل شرکت نوسازی عباس آباد، احداث پل طبیعت نمونه ای نادر در جهان است که بر روی یک بزرگراه پلی با 7هزار متر مربع مساحت و این عظمت صرفا برای عبور عابرین پیاده و دوچرخه و فضای تفریحی ساخته شود که نشان دهنده انسان محور بودن این طرح است.

نوریان در خصوص کاربری های پل طبیعت نیز یادآور شد: این پل با اتصال بوستان های بنادر و طالقانی خود یک مقصد گردشگری است و در سه طبقه علاوه بر مسیر عبور عابرین و دوچرخه، گالری و رستوران، بیش از 1400 مترمربع فضای سبز سطحی و عمودی را در خود جای داده است.

مدیرعامل شرکت نوسازی عباس آباد افزود: در فاصله دو عید قربان و غدیر، افتتاح پروژه های گنبدمینا و پل طبیعت عیدی شهرداری تهران به شهروندان پایتخت است تا منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد یک گام عملی به تحقق پهنه سبز فرهنگی مدنظر رهبر انقلاب نزدیک تر شده باشد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: