جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 22 آذر 1395     
وزیر راه یک فرد کاملاً سیاسی است

خبرگزاری فارس: اکبر ترکی نماینده مردم فریدن، فریدون‌شهر و چادگان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به استیضاح وزیر راه و شهرسازی گفت: وقتی تذکرات داده و سوالات هم انجام شده و روند اصلاح نشده و ایرادات و مشکلات ادامه پیدا کرده، راهی جز استیضاح وزیر باقی نمی‌ماند.
وی افزود: یکی از مباحث اخیر در حوزه کاری وزارت راه حادثه ریلی استان سمنان بوده، اما این تنها مسئله نبوده و در بخش مسکن و شهرسازی مشکلات زیادی وجود دارد که در شهرهای مختلف ما شاهد آن هستیم.
نماینده مردم فریدن در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: با توجه به مشکلاتی که در حوزه راه و شهرسازی وجود دارد، استیضاح وزیر راه می‌تواند کمک کند تا مشکلات موجود حل شود و ما شرایط بهتری را در این حوزه شاهد باشیم.
ترکی خاطرنشان کرد: وزیر راه و شهرسازی که یک فرد کاملاً سیاسی است و در زیرمجموعه کاری وی اولویت با مسائل سیاسی است و بعد آیا کاری انجام شود یا نه و وقتی کار به این شکل پیش می‌رود، مدیریت‌ها به سمت وسوی دیگری سوق پیدا می‌کند و این مسئله امروز در این وزارتخانه کاملاً محسوس است.
وی در پایان گفت: وزارت راه و شهرسازی یک وزارت کاملاً کاری است و نه سیاسی و باید مسائل سیاسی را در حوزه کاری وزارت کشور و وزارت اطلاعات پیگیری کرد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: