جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 22 آذر 1395     
قیمت دام زنده افزایش یافت

مشرق، علی اصغر ملکی رئیس اتحادیه فروشندگان گوشت گوسفندی در خصوص قیمت گوشت گوسفندی در بازار بیان کرد: قمیت گوشت گوسفندی نسبت به دو هفته اخیر تغییر خاصی نداشته و با قیمت هر کیلو 33 تا 34 هزار تومان به توزیع کننده و نرخ هر کیلوگرم گوشت گوسفندی شقه بدون دنبه 37  هزار تومان به دست مشتری می‌رسد.
وی در ادامه در خصوص قیمت هر کیلو دام زنده گفت: قیمت دام زنده با توجه به سردی هوا در حال افزایش است و قیمت هر کیول دام زنده به 15 هزار تا 16 هزار تومان رسیده است.
رئیس اتحادیه فروشندگان گوشت گوسفندی با اشاره به ادامه واردات گوشت اظهار کرد: واردات گوشت ار مرزهای آسیای میانه همچنان ادامه دارد و قیمت این  نوع گوشت 26 هزار و 500 تومان است که در حال حاضر بازار به عرضه این نوع گوشت نیاز جدی دارد.
ملکی با بیان اینکه سردی هوا عامل اصلی کمبود دام و گرانی گوشت در بازار است، تصریح کرد: هر ساله سردی هوا موجب می‌شود تا عرضه دام در بازار کاهش یافته و در ازای ان شاهد افزایش تقاضا برای گوشت باشیم.
وی در انتها خاطر نشان کرد: با توجه به سرمایی که در پیش داریم و شروع بارش‌ها از روزهای آینده بعید به نظر می‌رسد با کاهش قیمت در بازار روبرو باشیم. 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: