جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 22 آذر 1395     
تکمیل پل تقاطع بزرگراه شهید بروجردی با رودخانه کن، در مراحل پایانی

به گزارش گروه عمران شهری شهرداری نیوز، عملیات سازه‌ای تقاطع غیرهمسطح بزرگراه شهید بروجردی با رودخانه کن به اتمام رسید.

قاسم مالدار مجری طرح‌های بزرگراهی سازمان مهندسی و عمران شهر تهران ضمن اعلام خبر فوق افزود: مجموعه اقدامات تکمیلی شامل اجرای عملیات ایزولاسیون، پیاده‌روسازی و نصب هندریل به زودی در پل تقاطع بزرگراه شهید بروجردی با رودخانه کن آغاز می‌شود.

 مالدار در تشریح روند پیشرفت عملیات اجرایی در سایر بخش‌های پروژه، از تلاش برای اجرای دیوارهای حائل بتنی و تکمیل شبکه جمع‌آوری و هدایت آبهای سطحی در طول مسیر اصلی بزرگراه شهید بروجردی خبر داد و گفت: عملیات اجرای ستون‌ها در تقاطع غیرهمسطح محور 45 متری کن و همچنین حفاری و احداث شمع در زیرگذر تقاطع بلوار الغدیر طبق برنامه ادامه دارد.

به گفته مجری طرح‌های بزرگراهی سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، پیشرفت عملیات احداث بزرگراه شهید بروجردی به مرز 45 درصد رسیده است.

گفتنی است بزرگراه شهید بروجردی، بزرگراهی در امتداد آزادراه تهران- ساوه و در بخش حدفاصل بزرگراه آزادگان تا بلوار 45 متری بهار است. یکی از مهمترین نتایج بهره‌برداری از این بزرگراه، اتصال دسترسی بازار آهن به بزرگراه آزادگان و آزادراه تهران- ساوه و در نتیجه حذف تردد خودروهای سنگین از معابر حمل و نقلی منطقه 18 خواهد بود. تقاطع‌های غیرهمسطح بزرگراه شهید بروجردی با خیابان اصغری و خیابان میرزایی طی ماه‌های اخیر روی تردد خودروها گشوده شده است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: