جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 21 آذر 1395     
اعطای بودجه برای تامین اتوبوس های برقی پورترویل

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، گزارش شده که انجمن منابع هوایی کالیفرنیا (CARB) بودجه ای 9.5 میلیون دلاری را به شهر پورترویل کالیفرنیا اختصاص داده تا 10 دستگاه اتوبوس تمام برقی بدون آلایندگی 12 متری GreenPower EV350 را در تمام 9 مسیر حمل و نقل این شهر فراهم سازد و زیرساخت های شارژ لازم برای آن ها از جمله 11 ایستگاه شارژ را نیز تاسیس کند.

مدیر حمل و نقل پورترویل، Richard Tree گفت: "ما در پی همکاری با CARB به منظور جایگزینی ناوگان فعال قدیمی خود با اتوبوس های 100 درصد برقی هستیم که آلایندگی صفر داشته باشند. بودجه های قابل توجهی همچون بودجه مذکور، کل صنعت حمل و نقل را به سمت پیشرفت می برند و قواعد جدید در حمل و نقل عمومی را تمام برقی می کنند در حالی که نقش مهمی در اجرای ماموریت ما برای بهبود محیط زیست دارند."

بودجه اعطایی CARB به شهر پورترویل یکی از 9 بودجه در نظر گرفته شده برای برنامه پایلوت رقابتی اتوبوس ها و وانت های بدون آلایندگی است. این بودجه بخشی از سرمایه گذاری Climate کالیفرنیا است که برنامه ای ملی برای کاهش گازهای گلخانه ای و در عین حال فراهم ساختن هوای پاک برای کالیفرنیا است.

برخی از این اتوبوس های جدید در مسیرهایی برای جوامع محروم استفاده خواهند شد تا حمل و نقل بدون آلایندگی را برای شهروندانی فراهم سازند که برای نیازهای روزانه خود به حمل و نقل عمومی وابسته هستند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: