جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 20 آذر 1395     
آغاز فعالیت کاشت 80 هزار پیاز لاله در معابر و بزرگراه های جنوب شهر

به گزارش گروه محیط زیست شهرداری نیوز، معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه 19 از آغاز فعالیت کاشت 80 هزار پیاز لاله در معابر و بزرگراه های داخل محدوده منطقه خبر داد.

مسعود سلیمی گفت: پیاز لاله در رنگ های مختلف در سطح نواحی پنجگانه منطقه و بویژه بزرگراه های آزادگان، شهید کاظمی و بوستان ولایت در حال کاشت است و این فعالیت تا پایان هفته جاری به اتمام می رسد.

وی افزود: بازپیرایی فضای سبز در رفیوژ میانی بزرگراه شهید کاظمی حد فاصل پل شهید سروری تا کمربندی آزادگان نیز در دستور کار اجرایی اداره فضای سبز این حوزه قرار دارد که در همین راستا فعالیت کاشت درخت و درختچه در این محدوده آغاز و تاکنون 370 متر لوله کشی و نصب 100 رایزر (شیر فلکه) نیز جهت آبرسانی انجام شده است.

سلیمی در تشریح سایر فعالیتهای توسعه فضای سبز به کاشت گیاهان در حاشیه بلوار مطهری (ناحیه 2) اشاره و بیان کرد: طی این فعالیت 1000 متر مربع درخت، درختچه و چمن در حاشیه بلوار جنب پارک گلستان کاشته شد. در ادامه این اقدام، کاشت فضای سبز ورودی روستای پلایین از بزرگراه خلیج فارس نیز در مساحتی حدود 800 متر مربع در حال انجام است.

این مسئول در بخش دیگری با بیان اینکه تعویض مبلمان های فرسوده بوستانهای منطقه در دستور کار اجرایی اداره فضای سبز قرار دارد اظهار کرد: این اقدام در راستای افزایش بازدهی مبلمان ها و رفاه حال شهروندان منطقه در بوستان امام خمینی ناحیه 3 با نصب 58 نیمکت استاندارد انجام شد.

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: