جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 20 آذر 1395     
اجرای ویژه برنامه آغاز امامت امام زمان (عج) در ناحیه 6 منطقه 15

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی شهرداری نیوز، معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 15 از اجرای ویژه برنامه جشن به مناسبت آغاز امامت امام زمان (عج) در ناحیه 6 این منطقه خبر داد.

اسماعیلی با اعلام مطلب فوق افزود: در این راستا ساعت 19 روز پنج شنبه به صورت همزمان در 7 نقطه از ناحیه شامل بیت الرضا(ع)، سرای محله مسعودیه، سرای محله والفجر، حسینیه سرور آزادگان، مسجد امام جعفر صادق(ع)، حوزه مقاومت بسیج 331 و دبیرستان دخترانه سعدی برنامه نورافشانی اجرا می شود.

وی در ادامه با اشاره به برپایی ایستگاه صلواتی در 9 نقطه از ناحیه به همین مناسبت افزود: عصر روز پنج شنبه در مساجد امام حسین(ع)، الحسین(ع)، جامع، ابوالفضل(ع)، حسینیه سرورآزادگان، بیت الرضا(ع)، حوزه مقاومت بسیج و سرای محلات مسعودیه و والفجر ایستگاه صلواتی و پذیرایی برپا خواهد شد.

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه خاطر نشان کرد: برگزاری دعای ندبه در مسجد امام حسین (ع) و بیت الرضا(ع) بعد از نماز صبح، پخش فیلم شاهزاده روم در مسجد جامع، بیت الرضا(ع) و سرای محلات والفجر و مسعودیه و برگزاری مسابقات فرهنگی ( کتابخوانی، جدول و رنگ آمیزی ویژه دانش آموزان و نونهالان) به همراه اهدا جوایز از جمله برنامه های اجرایی به همین مناسبت در روز جمعه 19آذر خواهد بود.

این گزارش حاکیست، این برنامه ها با مشارکت شهرداری ناحیه 6 منطقه 15، آموزش و پرورش، حوزه مقاومت بسیج، سازمان آتش نشانی، امور مساجد محلات مسعودیه و والفجر، کلانتری 157 مسعودیه، شورایاری و مدیر محله محلات مسعودیه و و الفجر و مجموعه فرهنگی بیت الرضا (ع) برگزار می شود.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: