جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 20 آذر 1395     
افتتاح مرکز توانمندسازی معلولین در منطقه21

به گزارش گروه اخبار مناطق 22 گانه شهرداری نیوز، امیر جاویدپور معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه21 از افتتاح و بهره برداری مرکز توانمندسازی کانون معلولین این منطقه همزمان با روز معلولین در بوستان شهدای گمنام تهرانسر خبر داد.

امیر جاویدپور معاون امور اجتماعی و فرهنگی این منطقه ضمن اعلام خبر فوق گفت: توانمندسازی معلولین و مددجویان یکی از دغدغه های مدیریت شهری در جهت فعال سازی و کمک به رفع مشکلات آنان می باشد و بر همین اساس راهبرد توسعه کارآفرینی و اشتغال زایی معلولین به همراه انجام فعالیت های فرهنگی-تفریحی در برنامه های معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران مورد توجه ویژه قرار گرفته است.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه21 در ادامه اظهار داشت: استفاده از ظرفیت جامعه معلولین با اجرای طرح های مهارت آموزی، هم افزایی و ارتباط مستقیم و پیوسته با معلولین در جهت تشخیص و رفع مشکلات آنان مهمترین گام برای حرکت به سوی توانمندسازی این شهروندان است و در همین راستا کانون معلولین به همت اداره سلامت معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه و اعضای فعال کانون معلولین در سه حوزه ی کارآفرینی، آموزش و کار درمانی با ظرفیت پوشش دهی تمامی اعضای کانون معلولین جسمی و حرکتی، در بوستان شهدای گمنام تهرانسر افتتاح شد.

امیر جاویدپور معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه21 با بیان این مطلب که مهارت آموزی به معلولین در اولویت است؛ افزود: با تاکید شهردار محترم تهران توسعه این مراکز و سعی در حل مشکلات این عزیزان مورد توجه جدی حوزه معاونت امور اجتماعی و فرهنگی است.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه21 با بیان اینکه گاهی اوقات معلولیت نه تنها تهدید نیست بلکه به فرصت نیز تبدیل می شود؛ تصریح کرد: معلولیت تجسم اراده است و همانطور که بارها دیده ایم بسیاری از معلولین در عرصه های مختلف ورزشی، علمی، هنری و ... از افتخارآفرینان کشور می باشند؛ که این خود گواه بر این ادعاست.

لازم به ذکر است؛ که در حاشیه این افتتاحیه که با حضور و استقبال گسترده معلولین و خانواده های آنان صورت گرفت؛ در راستای بهداشت و سلامت شرکت کنندگان، خدمات پزشکی و غربالگری قند خون و فشار خون به همراه توزیع بروشورهای آموزشی ویژه معلولین انجام پذیرفت.

از دیگر برنامه های این افتتاحیه؛ نمایشگاه صنایع دستی معلولین با حضور صاحبان اثر بود و در پایان این مراسم نیز از معلولین نخبه و هنرمند با حضور شهردار منطقه تقدیر به عمل آمد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: