جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 18 آذر 1395     
توضیحات معاون شهردار تهران در خصوص گزارش حسابرسی منطقه شش:
زمین مورد اشاره در گزارش حسابرسی هیچ زمانی فضای سبز نبوده است

به گزارش گروه اخبار مناطق 22 گانه شهرداری نیوز، معاون شهردار تهران درباره زمینی در منطقه شش شهر تهران که گفته می شود کاربری آن فضای سبز است، اظهار کرد: اگر مالکان کنونی موافقت کنند، شهرداری به دنبال باز پس گیری این زمین به صورت تهاتر است.

ناصر امانی اعلام کرد: در گزارش حسابرسی منطقه شش تهران که در جلسه یکشنبه هفته گذشته قرائت شد، حسابرس در منطقه شش به زمینی با کاربری فضای سبز اشاره کرد که از سوی شهرداری به یکی از مجموعه ها واگذار شده است.

وی اعلام کرد: بلافاصله پیگیری این موضوع در دستور کار قرار گرفت و مشخص شد هیچ فضای سبزی در این زمین، نه در حال حاضر و نه در گذشته وجود نداشته است و همواره فاقد هرگونه پوشش گیاهی مانند درخت و چمن بوده به طوری که حتی در بیش از دو دهه گذشته بنایی هم در آن احداث شده بود.

معاون شهردار تهران افزود: این زمین در مرکز یک منطقه مسکونی قرار گرفته است و با توجه به این شرایط، نظر شهرداری منطقه بر این بوده است که با پیشنهاد به کمیسیون ماده پنج به دلیل موقعیت زمین در بافت مسکونی، تغییر کاربری به بافت مسکونی صورت گیرد.

معاون برنامه ریزی توسعه شهری و امور شورا تصریح کرد: با این تصور که امکان تغییر کاربری در کمیسیون ماده پنج وجود دارد این زمین واگذار شد اما از آنجا که نظر شهرداری تهران بر این نیست که با توجه به محدودیتی که در خصوص فضای سبز داریم این کاربری ها تغییر کند بنابر این تصمیم بر این شد با کسانی که زمین به آنها واگذار شده است مذاکره شود.

معاون شهردار تهران اعلام کرد: شهرداری به دنبال آن است که با تهاتر این زمین را مجدد در اختیار بگیرد و علی رغم آنکه در هیچ زمانی فضای سبز نبوده است و حتی در آن بنایی هم احداث شده بود، اگر بتوانیم با مالکین زمین به توافق برسیم آن را به صورت تهاتر در اختیار گرفته و به فضای سبز تبدیل کنیم.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: