جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 17 آذر 1395     
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران تاکید کرد:
لزوم توجه به زیرساخت‌های عمرانی و خدماتی بافت فرسوده و محلات محروم

به گزارش گروه عمران شهری شهرداری نیوز، معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران بر ضرورت توسعه هرچه بیشتر زیرساخت‌های عمرانی و خدماتی در بافت فرسوده و محلات محروم پایتخت تاکید کرد.

مهندس علیرضا جاوید که در نشست معاونان فنی و عمرانی مناطق 22 گانه و مدیران معاونت فنی و عمرانی سخن می‌گفت، با تاکید بر آنکه تلاش برای نوسازی بافت فرسوده با وجود اقدامات راهگشای مدیریت شهری طی یک دهه اخیر همچنان نیازمند برداشتن گام‌های بلندتر است، توجه بیشتر به زیرساخت‌های عمرانی و خدماتی بافت فرسوده و محلات محروم را یکی از وظایف مهم معاونان فنی و عمرانی مناطق 22 گانه دانست.

مهندس جاوید در این نشست که با حضور مهندس عبادالله فتح اللهی مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران برگزار شد، تکمیل شبکه فاضلاب و زیرساخت‌های جمع‌آوری و هدایت آبهای سطحی را از جمله نیازهای ضروری پایتخت دانست و یادآورشد تلاش برای تسریع روند تکمیل این دسته از زیرساخت‌ها، از جمله مواردی است که باید در محلات بافت فرسوده به صورت جدی‌‌تر دنبال شود.

در نشست این هفته معاونان فنی و عمرانی مناطق 22گانه و مدیران معاونت فنی و عمرانی، گزارشی از آخرین اقدامات مدیریت شهری در خصوص نوسازی بافت فرسوده و فعالیت ستادهای بازآفرینی پایدار کلانشهر تهران ارائه و بر لزوم همکاری نزدیک‌تر سازمان نوسازی با معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران به منظور نیل به مدیریت هماهنگ نوسازی و توجه به توسعه زیرساخت‌های عمرانی در بافت فرسوده تاکید شد. ارائه گزارش‌های مختلفی از آخرین جزئیات اجرایی طرح مرمت بزرگراه‌های پایتخت، وضعیت مناطق 22گانه در خصوص پرداخت مطالبات مشاوران و همچنین مطالبات سازمان‌های تابعه معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران از مناطق 22گانه از دیگر دستورات این نشست بود.

در این نشست همچنین ابعاد مختلف پروژه احداث مسجد امام حسن مجتبی(ع) در منطقه 16 توسط معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه تشریح شد؛ این پروژه به عنوان یکی از طرح‌های موفق توسعه فضاهای مذهبی به ویژه به لحاظ بهره‌گیری از ظرفیت‌های معماری ایرانی- اسلامی مورد بررسی قرار گرفت.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: