جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 16 آذر 1395     
پروژه های نیمه تمام با تخصیص بودجه لازم عملی شود

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی شهرداری نیوز، رییس کمیته مشارکتهای مردمی شورای اسلامی شهر تهران بر لزوم تسریع افتتاح بزرگراه حکیم تاکید کرد.

الهه راستگو عضو کمیسیون اجتماعی و فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران در سیصد و دهمین جلسه شورا و پس از گزارش دبیر شورایاران منطقه 22 به بازدید میدانی خود از این منطقه ومشکلات شهروندان اشاره کرد و اظهارداشت: کمبود مدرسه یکی از مهترین مشکلات ذکر شده شهروندان در این بازدیدها بوده که لازم است با توجه به اهمیت بحث آموزش به این موضوع توجه ویژه ای شود.

وی از ایجاد میادین میوه و تره بار به عنوان نیاز دیگر منطقه یاد کرد و افزود: برخی از معابر نیز بنا بر بررسی های صورت گرفته فاقد روشنایی لازم بوده که با توجه به احتمال بروز خطر و برخی آسیبهای اجتماعی دیگر نظیر افزایش سرقت و تصادفات لازم است به این امر نیز توجه جدی شود.

رییس کمیته مشارکتهای مردمی شورای اسلامی شهر تهران در پایان به برخی پروژه های نیمه تمام منطقه اشاره کرد و گفت: اتمام پروژه های نیمه تمام و تسریع در افتتاح وراه اندازی بزرگراه حکیم مطالبه دیگر شهروندان از نمایندگان خود بوده که امیدوارم شهرداری تهران با تخصیص بودجه لازم این خواسته به حق را عملی سازد

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: